SiR0 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 E1000 er telefonen for deg som ikke spiser EDGE, SyncML og WCDMA til frokost. Endelig har det blitt gøy å bruke 3G. Les mer Lenke til kommentar
Erren Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Målt i centimeter og gram, snakker vi om ent telefon som er hakket større enn Nokias minste 3G-krabat, N70. Den er også hakket tyngre, med en vekt på 140 gram. Vel, nå har det seg sånn at 7600 igjen er hakket mindre enn N70 Ellers grei test, skal nærlese den seinere Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hva med plasseringen og bruk av joysticken? Meldinger kan man kun lagre rett over 100 stk avFinnes det ingen autoslett av meldinger som er et vist antall dager gamle? Det er i hvertfall på Razr v3 Hver kontakt kan tildeles et obskønt antall opplysningerJeg vil ikke prøve å gjette hva du mener, men obskønt kan det umulig være. Obskønt = 'smuss', uanstendig, slibrigSjekk selv: http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html Å skrive i et språk man behersker skal jeg ikke ta opp her, det har blitt nevnt før. Ellers en god test. Interessant lesing Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 En mobil som har vært på markedet i over ett år nå, men fortsatt en av de beste 3G-mobilene. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hadde denne mobilen for leenge siden! Var ikke VELDIG imponert...Har n7o nå, og de kan ikke sammenlignes. N70 er KLART mye bedre Lenke til kommentar
3000 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hadde denne mobilen for leenge siden! Var ikke VELDIG imponert...Har n7o nå, og de kan ikke sammenlignes. N70 er KLART mye bedre 5186890[/snapback] men skjermen er mye bedre ikke saant?? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Høres svært lovende ut. Skal bli spennende å se om Moto kan klare å kapre markedsandeler med de nye modellene sine. I det store og hele minner dette oss om en forenklet utgave av operativsystemet som brukes i Nokias 3G-telefoner, Symbian OS. Man kan ikke bruke flere programmer samtidig, og mangler det store utvalget av ekstraprogrammer som Symbian OS kan by på. Til gjengjeld er det både enklere og gøyere å bruke telefonen. Eh? Symbian sine aller sterkeste sider er vel multitasking og muligheten til å installere programmer? Uten dette har man jo bare et standard mobilOS. Regner med at det man mener her er Nokia sin S60... -KJ Endret 21. november 2005 av jevel Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Eh.. utifra den testen burde den fått en 2`er.. Jeg stoler ikke på testene mer etter Siemens S65 testen. Motorolaen er sikkert en sånn telefon, med dårlig oppløsning og dårlig kamera. Og likevel får en 4`er. Tenk å bruke nesten 4000kr på en mobil og få så dårlig bilder??!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Eh.. utifra den testen burde den fått en 2`er.. Jeg stoler ikke på testene mer etter Siemens S65 testen. Motorolaen er sikkert en sånn telefon, med dårlig oppløsning og dårlig kamera. Og likevel får en 4`er. Tenk å bruke nesten 4000kr på en mobil og få så dårlig bilder??!! 5189680[/snapback] Det er langt ifra alle som bruker telefonen som kamera. Lenke til kommentar
molna Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 moshpit: det at S65 står oppført med 3'er nå er ikke hele sannheten. Jeg mener da den fikk 5'er eller 6'er som fortjent da Amobil testet den. Å gitt den 3'er i fjor hadde selvsagt vært skandale, men det er altså fordi Amobil setter ned karakterene over tid (slik jeg har forstått det). Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Er jeg blind eller? Til vanlig pleier det vel å stå hvor godt en telefon er egnet til ZMZ, og alt jeg kunne se om dette i denne testen var at det mot toppen av side 2 som vi allerede har vært inne på, er E1000 en kjapp og responsiv telefon Så ikke noe av det tidligere, men igjen, jeg har en tendens til å bli rammet av forbigående blindhet når jeg prøver å finne ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg