Tannpirkeren Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Hvordan gjør jeg dette? Jeg er klar over IMG-koden men den støtter jo bare internett adresser. Hvordan kan jeg bruke et bilde fra harddisken min? Jeg har nemlig kjøpt ei vifte som jeg MÅÅÅ vise dere. Hmmm.... [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2001-12-01 14:55 ] [ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2001-12-01 15:09 ] Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 du kan ikke bruke bilder fra din egen harddisk med mindre den er en server (?) Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Ta en tur til Flatland og registrer din egen gratis konto hvor du kan legge ut bilder og linke til. Signaturen min ligger der. :smile: _________________ My stupid website [ Denne Melding var redigert av: tahustvedt på 2001-12-01 17:40 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Jeg ville bare skaffa meg gratis web plass hos http://www.start.no må du absolutt hoste selv så fyrer du opp en www-server. Microsoft's Personal Web Server som følger med på blandt annet Win98 CDen. download.cnet.com har sikkert masse å tilby :smile: Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 1. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2001 Tusen takk for hjelpen. Nå går det som det suser..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå