Dars Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Tenkte jeg skulle sette på noen ekstra kjøleribber på skjermkortet. Jeg lurer derfor på om de brikkene som er bak på kortet også er RAM. På det prosjektet som overklokking har på siden sin så setter de ikke ribber på de brikkene bak. Er det noen som vet hvordan man skal finne ut av dette. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 Jeg har et POW gf2pro og rambrikkene blir For jævli varme så det virker logisk at du burde kjøle dem på bege sider. Jeg har selv gjort dette på mitt kort , men jeg har ikke testet om det går ann og overklokke mer , men det kommer vell med tiden. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hallo. Dette er en post som det ikke har vært liv i på nesten 1år. Nærmere bestemt så er det et år om 3dager. Det betyr at dette var min første post :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Der kommer du med dine Mellomrom hele tiden.... Men det er morsomt og ta opp gamle tråder.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Mmmm, kjempemorsomt. Da blir sikkert moderatorene glade. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå