KjellV Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hepp! Skal lage en julekalender og trenger 24 bilder (funnet en del selv) til julekalenderen. Fint hvis dere har noen kloke/morsomme/oppmuntrende ord til hvert bilde, men det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
sim Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Resultater 1 - 20 av ca. 2 840 000 for christmas. Endret 21. november 2005 av sim Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Jojo, men ekstremt mye standardsjit der. Tenkte på noen litt mer spesielle Ferdig med julekalenderen din? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Jeg forstod ikke helt hvordan julekalenderen din skal være jeg. Er bildene selve ”gaven” eller skal de være en bakgrunn? Er den digital? Er dette en kalender for barn eller for deg? Uten å vite hva du er ute etter legger jeg ved et bilde jeg hadde satt pris på. God_Jul.bmp Endret 21. november 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Hehe, bra bilde =) Er en skoleting der man skal åpne en luke og der skal det være et bilde og en tekst til bildet. Kan alltids legge til bildet du gav meg, funker flott det. Endret 21. november 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
sim Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jojo, men ekstremt mye standardsjit der. Tenkte på noen litt mer spesielle Ferdig med julekalenderen din? 5185724[/snapback] Nope. Har ikke startet på den enda. Er usikker på om jeg trenger å gjøre denne øvinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå