Nuffern Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Slettet pga. alvorlig brudd på retningslinjene. Brukeren er utestengt permanent. _________________ [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-29 23:32 ] Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 29. august 2002 Forfatter Del Skrevet 29. august 2002 Noen som forresten vet hvorfor innleggene mine alltid bli borte fra oversikten? Bruker søkefunksjonen, og så kommer jeg inn på den.. men den vises ikke i emneoversikten. :sad: Edit: Typo _________________ [ Denne Melding var redigert av: Nuffern på 2002-08-29 23:05 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 helt nederst på siden står det "vis alle tråder".. grunnen til at tråden din blir borte er pga at det er lenge siden noen har sett på den.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Det du spør om er forbudt ifølge norsk lov - iallefall hvis det er ment å overvåke ansatte, kollegaer, venner, familie etc. uten deres godkjennelse. :wink: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Trenger jeg minne deg på om at det du ber om her rett og slett er et virus (trojansk hest) som sender info som kompisen din ikke aner noe om? Veldig ulovlig. Hvis du på død og liv MÅ ha det, søk selv på nettet, her blir du bare flamet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Denne tråden inneholder seriøse brudd på retningslinjene og norsk lov. Brukeren stenges ute permanent på grunn av et alvorlig brudd på retningslinjene (og for såvidt pga. at dette er forbudt i lovverket), tråden stenges og jeg sletter innholdet i postene som originalt ble lagt ut. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg