Gå til innhold

Har ett lite dilemma om guildvalg

Anbefalte innlegg

Mhm, er vel helt vanlige krav det der gstavdal?

5230468[/snapback]

Ja det kan godt være, og jeg klager ikke på at de setter slike krav, men det passer bare ikke for meg å være med i en sånn guild :)

Ingen krise for meg å være uten guild, men er jo hyggelig å være med i en.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Relativt vanlige krav, men attendence krav trenger en guild bare hvis den har få medlemmer. Er selv i en guild med 100-120 lvl 60 spillere (vet ikke nøyaktig antall heh) og der prøvde ledelsen å innføre 40% attendence regel, det endte med at 3-4 stykker sluttet og det ble mye misnøye fordi mange hadde et liv heh.

Den regelen ble innført pga guilden hadde så "treig" progresjon... Men nå har vi tatt Hakkar, Onyx og Ragna og har såvidt begynt å øve på BWL, så de tok nok litt feil der (Vi hadde første MC try 30. juli).

Synes de fleste reglene du viser til er ok, utenom attendance. Det skader vel ikke guilden å ha en 60 druid som joiner i ny og ne?

Lenke til kommentar
Ja det kan godt være, og jeg klager ikke på at de setter slike krav, men det passer bare ikke for meg å være med i en sånn guild

Ingen krise for meg å være uten guild, men er jo hyggelig å være med i en.

hehe..håreisende krav syntes nå jeg! Skikkelig nazi-guild:) Men men...dem er sikkert rimelig seriøse wow'ere ja og muligens at man må ha slike regler for å farme ragnaros og lignende..

OG ingen småbarnsfedre burde være med i slike guild uansett, så du gjør nok best i å finne deg et nytt og mer sosialt guild. Die-Hard-Guilds (alla det du viste til) er for personer som i en viss periode av sitt liv, ikke gjør noe annet enn å spille wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...