zeox Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Har spekulert litt på å kjøpe meg Tsubasa Chronicle på dvd, men siden DVD'en er bare i salg i japan, er jeg veldig skeptisk på hvordan tekstingen er. Noen som kan si om tekstingen er bra eller ikke? Endret 21. november 2005 av ]zeOx[ Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 vel! Her får jeg ta en sjanse, og si at det ikke er tekstet i det hele tatt.. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 er da det på de fleste jeg har sett på Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 er da det på de fleste jeg har sett på 5188973[/snapback] sikkert Fansubs Lenke til kommentar
Vanja Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Når jeg kjøper DVD'er fra Japan (da for det meste via www.cdjapan.co.jp) står det om filmene er tekstet eller ikke. Ingen informasjon om tekst betyr at de ikke er tekstet i det hele tatt... Men hvor kjøper du dem fra? De fleste nettbutikker har jo info om slikt Lenke til kommentar
zeox Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Har kjøpt noen fra www.discountanimedvd.com. skal sjekke den siden du nevnte Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Anime-DVDer fra Japan har som regel ikke engelsk tekst. Eller tekst i det hele tatt for den saks skyld. Hong Hong bootlegs har tekst, men ofte ganske uforståelig engelsk, og noen ganger dårlig bildekvalitet. Det beste er nok å vente til serien blir lisensiert og utgitt i USA. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 jepp, og nå er det lisensiert, så da går det vel et godt år før man ser den på dvd. Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Om det ikke er bootlegg, og det står spesifikt at dvden har engelsk tekst, er det ingen grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå