Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dårlig Erfaring med 3Com ADSL Wireless Router


Anbefalte innlegg

Legger denne posten her siden jeg ikke er sikker på hvilken kategori den skal under.

 

Er det noen flere som har hatt dårlig erfaring med denne routeren siden jeg har vært så uheldig og fått en hvor strømadapteren plutselig kortsluttet etter 6-7 måneder.

Broren til en kamerat har akkurat samme router hvor hele strømadapteren smeltet.

 

3com supporten synes jeg også er helt elendig.

de har sånn esupport side som til tider er treg og tok meg 3 dager før jeg fikk laget konto og registrert produktet. Og den startdatoen jeg fikk generert av serienummeret var produksjonsdato og ikke salgsdato.

sendte in RMA 27/9 og det tok 2 uker fra jeg sendte den til jeg fikk en adresse og sende routeren, tok bare 2-3 mails i purring før jeg fikk svar og en adresse. Denne pakken ble sendt 11/10 og motatt 18/10. 9/11 var esupportsiden enda ikke oppdatert i forhold til status og jeg bestemte meg for å ringe dem. Og fikk til svar at de måtte ha sporingsnummeret for å gjøre noe. Det fikk 12/11 og de har fortsatt ikke oppdatert statusen.

 

Synes det er rart at de ikke har noe system som registrerer RMA i systemet siden man må sette nummeret på pakken og for sikkerhets skyld la jeg kopi av mailen inni også.

Virker som om man som kunde må purre på hele veien for å få ting gjort og det tar sinnsykt mye tid og penger da jeg måtte kjøpe nytt modem (ikke 3com).

 

Regner med at jeg ikke får ny strømforsyning og evt nytt modem (om det er svidd) på denne siden av Jul med min flaks så kan det hende routeren er blitt borte i systemet.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...