trondtrond Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 om man har fått beskjed om de får 360`n til 2. desember? for jeg har ikke fått det og jeg vet at de ikke har nok til å dekke forespørselen. vel, har noen fått det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du burde ringe dem å sjekke om du er på lista og om du får. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det er det som er litt trist med Spideman nå. I butikken her i Bergen hvor jeg forhåndsbestilte, så har de ikke en liste i form av kø og hvem var først. De har kun streker for antall forhåndsbestillinger. Hvis de får færre konsoller en streker forhåndsbestilt, så risikerer en med måneden august på kviteringen sin å ikke få konsoll, fordi han kom klokken 15:00 og de med oktober og november på kviteringen var innom tidligere og støvsugde markedet. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Det er vel mer eller mindre sikkert at de får den inn til 2. desember.. Ringte dem, de sa at de fikk inn "en del maskiner", de ikke holder åpent natt til fredag, og at de får dem den 2. des. EDIT: Dette var i Oslo, ved Karl Johan. Endret 21. november 2005 av MattMan Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Det er vel mer eller mindre sikkert at de får den inn til 2. desember.. Ringte dem, de sa at de fikk inn "en del maskiner", de ikke holder åpent natt til fredag, og at de får dem den 2. des. EDIT: Dette var i Oslo, ved Karl Johan. 5185940[/snapback] sa de at du fikk din den 2.des? når ar det du forhåndsbestilte den a? skal ikke de fleste butikkene få den rundt 30.11 a? så de får sendt dem ut til den 2 des? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg var selv innom Spiderman i Oslo of frhåndsbestilte x360. Er vel 2-3 uker siden nå. Jeg ringte dem i forrige uke spurte om jeg var sikkra ett eksemplar. Svaret jeg fikk var: "Du har forhåndsbestilt og hvis vi får det antallet som vi er blitt lovet så er det INGENTING som tilsier at du ikke skal få den, MEN du må hente den på fredagen, da alle forhåndsbestillinger som ikke er hentet da blir solgt på lørdagen" Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ingen fare for at jeg ikke møter opp på fredag. :!: Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 sender de dem ikke i posten? når jeg forhåndsbestilte derfra fikk jeg valget om å få den i posten så jeg valgte jo det! det var jo teit... Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Posten? Nei, drar til butikken og henter den.. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 huffsann.. min forhåndsbestilling står jo på en kamerat! jeg bodde hos han da, så da ville jeg at den skulle komme til den adressen! tviler på at han gidder å dra til spiderman den fredagen for å skaffe meg xboxen! ehh.. ka ska eg gjera?? Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Gi han en hundrings pluss noen timer spilling. Hadde jeg gjordt det for. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 hehe, får se da.. men tror det blir en liten svipptur innom tidlig tidlig den dagen ass! tror det skal gå bra! da slipper jeg å leve i usikkerhet! kan man si.. eller tror du ikke det er greit at jeg bare tar med legitimasjonen hans dit a? sjangsene er små for at noen bare bøffa legget til en kar, gikk inn på spiderman og satsa på at han hadde en forhåndsbestilling!? eller? Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du trenger bare kvitteringen for at du har forhåndsbestilt. De sjekker jo ikke ID akkurat Ta med den, og møt opp på fredagen, så får du den. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) da sees vi! men spiderman bruker netaxept sant? driver ikke de å leverer rundt til postkontorer i hele landet a? eller er det bare humbug fra min side? (må få det inn med en bitte-bitte-liten teskje jeg skjønner du!) Endret 21. november 2005 av trondtrond Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg var selv innom Spiderman i Oslo of frhåndsbestilte x360. Er vel 2-3 uker siden nå. Jeg ringte dem i forrige uke spurte om jeg var sikkra ett eksemplar. Svaret jeg fikk var: "Du har forhåndsbestilt og hvis vi får det antallet som vi er blitt lovet så er det INGENTING som tilsier at du ikke skal få den, MEN du må hente den på fredagen, da alle forhåndsbestillinger som ikke er hentet da blir solgt på lørdagen" 5187101[/snapback] Godt å vite, bestilte for 3-4 uker siden og kommer til å møte opp klokka 10 for å få den så burde være nesten garantert å få den. YES! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Da ses vi der Synd dem ikke holder åpent natt til fredag, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå