RBW Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 For brukere som ikke kan vente på bærbare med dobbelkjerneprosessorer har Alienware nå et alternativ. Les mer Lenke til kommentar
adnan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vil si meg mere fornøyd med bærbare fra AW enn stasjonære Overasker mer på denne fronten Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vil si meg mere fornøyd med bærbare fra AW enn stasjonære Overasker mer på denne fronten 5185158[/snapback] *erte* Jasså ? Skal ha deg skikkelig bærbar(les: kraftig) kan du glemme å spille mer en en omgang med BF2 før batterinivået begynner å bli rimelig lavt! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hvis de først skal lanseres i januar hvorfor ikka bare lanser en maskin med yohan? Så kan du ha en bærbar maskin du ikke trenger å ha i veggen 24/7 Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 For folk som vil ha best mulig ytelse og minst mulkig batteritid på en laptop så er vel dette utrloig eksklusivt. Men setter et spørsmålstegn på den dårlige oppløsningen. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Oh! Jeg har lengta lenge etter en sånn en. I mange lange uker har jeg nå gått rundt å sagt: "Kan jeg kjøpe en bærbar som virkelig svir balle? Jeg vil ha en bærbar som kan gjøre 100000fps i CS, lade ut batteriet raskere enn du kan si 'hundrekilowatttimer', og svi både bukse og hud av lårene mine før windows har loaded ferdig. Er det mulig? Alt på en gang? Med wide(ass)screen?" Jeg er kanskje krass nå, men jeg har en slik "desktoperstatter". Jeg syns hele konseptet er dumt og unødvendig. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Det jeg mener: skal du spille tunge spill, kjøper du stasjonær. Skal du bare jobbe og kanskje helst ha med deg maskinen litt rundt omkring, kjøper du en billig bærbar med god batteritid. Desktoperstattere er bare dumt, siden denne har nøyaktig de samme funksjonene som en laptop til langt lavere pris ville hatt, samtidig som den utvikler enormt mye mer varme. Dette er ikke noe en student tar med seg ut i parken for å skrive på... Men finnes det folk som mener de har behov for en sånn her, så værsågod... edit: digg var den, joda, men jeg hadde heller kjøpt en stasjonær til langt lavere pris hvis det bare var for best mulig speccs. Denne her kan vel knapt kalles "bærbar". Endret 21. november 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Denne ser ut som en ren blåkopi av HyperSonic Aviator FX7: http://www.hypersonic-pc.com/2001/systems-mobile.asp Evt. at det er Hypersonic-PCen som er blåkopi av Alienware. Jeg vet om en person på forumet som har en slik PC topp spesifisert og håper han kan komme med en liten minitest Lenke til kommentar
qwert Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Denne ser ut som en ren blåkopi av HyperSonic Aviator FX7 [...] Evt. at det er Hypersonic-PCen som er blåkopi av Alienware.Ikke mere enn Netshop 1559 er en blåkopi av Tundra 1559. Begge er 'rebrands' basert på samme basismodell. I dette tilfelle Clevo D900K. Det er mange som selger disse under forskjellige merkenavn. Endret 21. november 2005 av qwert Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det jeg mener: skal du spille tunge spill, kjøper du stasjonær. Skal du bare jobbe og kanskje helst ha med deg maskinen litt rundt omkring, kjøper du en billig bærbar med god batteritid. Desktoperstattere er bare dumt, siden denne har nøyaktig de samme funksjonene som en laptop til langt lavere pris ville hatt, samtidig som den utvikler enormt mye mer varme. Dette er ikke noe en student tar med seg ut i parken for å skrive på... Men finnes det folk som mener de har behov for en sånn her, så værsågod... edit: digg var den, joda, men jeg hadde heller kjøpt en stasjonær til langt lavere pris hvis det bare var for best mulig speccs. Denne her kan vel knapt kalles "bærbar". 5185454[/snapback] Min far bruker en desktop-erstatter, fordi han ville ha en billig PC som ytet bra, men til tider så tar han med PCen til kunder, og da er det kjekt å kunne lett laste den i bilen, og kjøre avgårde. Til slikt bruk vil jeg si en desktop-erstatter er bra saker. AtW Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hehe, dette er gammelt nytt, www.hypersonic-pc.com har laget disse en stund nå, har kjøpt en selv som dere kanskje ser i signaturen Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 hva er vitsen med og ha så mye høyere oppløsnign på en berbar, den skal spilles på og da skal det helst brukes native oppløsning på skjermen. Desktoperstattere er helt greie de, tenk på de som ikke har al verdens av plass på skrivebordet men som vil ha mye power. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 hva er vitsen med og ha så mye høyere oppløsnign på en berbar, den skal spilles på og da skal det helst brukes native oppløsning på skjermen. Desktoperstattere er helt greie de, tenk på de som ikke har al verdens av plass på skrivebordet men som vil ha mye power. 5185937[/snapback] ikke for å være gnien men det er vel endel billigere å mekke større skrivebord enn å kjøpe den gærningen av en bærbar. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Den pcen ser råstilig ut, men den er også rådyr. Men hvordan blir det for kjøpere i Norge? Blir det ikke 25% merverdiavgift i tillegg? Hva med norsk tastatur? Hva med batteritid og vekt? Lenke til kommentar
Flex Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hypersonic'en veier ikke mer enn fjærlette 5,76 kg, ser jeg... Regner med at AW'en veier ca. det samme.... Nei, da foretrekker jeg heller min gamle M300 på 1,5 kg... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Vil vel heller kalle dette en LAN party maskin mer enn en bærbar. Bruken av bærbare er veldig forskjellige. Jeg har en P-M laptop med grei batteri tid. På den tiden jeg har hatt maskinen har jeg kun hatt bruk for batteriet når jeg sitter på do å gjør mitt fornøyde. Så får min del er det rent likegyldig om batteriet er bra eller dårlig. Så lenge det holder til en episode av southpark eller simpsons er det greit Lenke til kommentar
G Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Nei på do har jeg tilgode å medbringe PC'en ennå. Men det finnes jo ennå muligheter for det. :!: Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 DVI liker vi Ellers alt for dys maskin! Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Vel lanserte denne nyheten for 1,5 uke siden da... men men.... Hypersonic kjører jo på samme chassi som alienware, bare at de har modifisrt look'n på klappskjermen.. akuratt som at de sett barepå merket på shuttle SN95G5 (AW 5300) Supre pc-er har 3 bekjente som kjøpte nylig fra England www.lanplayers.com ( It's here real gaming starts) ' Gallery 05 Endret 21. november 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Det er vel ikke en COM OG en LPT-port jeg ser bakpå der? Visste ikke sånt noe fantes på laptop lenger, men i USA har de vel kanskje ikke skjønt vitsen med USB ennå. Plass til 10 usb-porter i stedet for de sluggerne der... Det sto ikke noe om batterilevetid vel? EDIT: liten trykkfeil Endret 21. november 2005 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå