zaasa Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 hei! jeg driver å prøver å overføre fileer til xboxen via qwix(den er seff modda) men får det ikke helt til. jeg har fått kobling å alt sånt, men jeg skjønner ikke hvordan jeg overfører filene? hva må jeg inn på? noob=P takk på forhånd Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Veldig enkelt. Først så setter du opp ftp servern "øverst til høyre et sted" Der legger du inn IP til xbox foreks 192.168.1.112 brukernavn xbox passord xbox port 21 Så trykker du LOAD ISO, velger iso fila, og trykker FTP UPLOAD ALL. Thats it! Lenke til kommentar
zaasa Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 jaja men akkurat nå skal jeg ikke overføre iso, jeg skal overføre en avi. fil. altså en film... går det? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Åhh. Det vet jeg faktisk ikke. Jeg bruker alltid VANLIG FTP for å overføre slike type filer da du sikkert vil ha de i andre foldere. Tror QWIX er laget for iso formål og ikke avi filer men mulig det er mulig. Jeg vil anbefale å bruke vanlig FTP client, foreks FLASHFXP Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Qwix er hovedsaklig laget for ISO som Espen sier. Selv bruker jeg SmartFTP selv til alt det andre, som kan fås gratis her. Hvilket som er best av FTP programmene er nok smak og behag. Lenke til kommentar
zaasa Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 ok, men da har jeg et annet sørsmål, viss jeg har et spill i iso fil(som dere skjønner hvordan jeg fikk,men har ikke lov å si det her), kan jeg legge denen iso filen rett inn på xboxen, eller må jeg gjøre no med den? tideligere har jeg opplevd at jeg må extracte iso filen, sånn at xbe. fil å sånn komemr frem, å så legge alle disse filene inn på xboxen vis flashfxp. men går det å legge iso filen rett inn? takk Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 den iso filen legger du i QWIX så legger den seg inn på xbox. Qwix er kun for iso spill Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) det er her qwix kommer inn. følg oppskriften over (laste inn iso filen for så å sende den til boxen) QWIX gjør at du slipper å extracte isofilen, slik at du sparer noen minutters tid og litt hd plass edit: hups, litt sen:) Endret 22. november 2005 av Pellepirat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå