klomp1 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hører sjeldent/aldri på rap, og kvier meg hver gang jeg ser 50cent og co dukker opp på mtv (bortsett fra de digge damene da ) Men faen ass, så jævlig kult av Fat Joe å lage den sangen her!! Alltid hatet Fat Joe fra Deaf Jam Men må si jeg respekterer han nå! Yeah, that'll do itYeah, I love hip hop I love this muthafuckin hip hop game This nigga here is a little nigga man Stay in your motherfucking lane nigga You fucking with the Don nigga Follow me [Chorus] Fifty meet, Fifty, he's the fakest thug that you've ever seen Curtis, Curtis Jackson, how come you can never ever been seen Once I got you, I'm gonna give you My, My, fo fo fo fo My, My, fo fo fo fo My, My, fo fo fo fo I'm going to give it to you baby, nice and slow Fifty you goin to end up dead when you fuckin with crack Talk about your gun pop off, where the fuck you be at I see MJ in the hood more than Curtis Matter of fact, this beef shit is making niggaz nervous It's gonna be families grieving every sunday service End up with your head popped off thanks to Curtis But he dont care, he stay locked up in his house and shit Steroid up and he wont come about that bitch Is it me or does candy shop sound like magic stick? In the video, this nigga fifty bout to strip Shaking his ass, what the fuck is wrong with this nigga Fifty don't make me(blaaaaap) Oh yeah, you got sixty-five niggaz on your team And they're not from Southside Jamaica, Queens They're the boys in blue, and I'm just speaking the truth Yeah we all see the bitch in you Follow me [Chorus] Now let's take it back to Vibe awards Where that nigga disrespect and then snuffed your boss A minute ago, all I heard was G-G-G-G-Unit Fifty niggaz ran and they didn't even do shit That's a shame, I was sitting right in the front Waiting for you niggaz to dunk Where are all your guns and them teflon vests? We them terror squad boys You should know not to test us Hate it or love it, The Game's on top Now you jealous of him, when your shit going to stop? You CB4 Yous a bitch nigga straight out of low cash And they don't believe him, this nigga is so ass You dissed lean back, said my shit was a dud Now tell me, have you ever seen 'em up in the club? No, no, no shorty That's right, you singing than more than you rappin Now Fifty that ain't right [Chorus] I know what y'all thinkin man Y'all thinkin Jada gonna slam lyrically This nigga be crazy for dissin' Fat Joe man He really crazy tho This nigga be walkin around with twenty cops talking shit on records And never be comin out of his house Feel like he can't get touched man I respond one time, one time only It ain't gonna be more songs for me man This is for all the mutha fuckers who doubted crack Trust me, nigga can response ten thousand times I ain't talkin back to that nigga One thing I will promise you If I Wont Get You I'm gonna get your... That's it man This is crack bitch It's gonna be a real ugly summer man Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Denne sangen er ikke veldig ny akkurat, jeg hørte den for en del måneder siden. Men ja den er kul. Alltid moro med disse sanger til 50 Cent hehe. En annen du kan sjekke ut som er bra er Jadakiss - Checkmate. You aint get shot again yeah? So whats you second album about? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 WoW! en tråd om en sang. Da må den være fantastisk! That's it manThis is crack bitch It's gonna be a real ugly summer man Jepp..den var verdt det. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Denne sangen er ikke veldig ny akkurat, jeg hørte den for en del måneder siden. Men ja den er kul. Alltid moro med disse sanger til 50 Cent hehe. En annen du kan sjekke ut som er bra er Jadakiss - Checkmate. You aint get shot again yeah? So whats you second album about? 5184965[/snapback] Hehe, se der ja, så mye peiling har jeg =) Hører på Jadakiss sin nå :!: Deilig, visste ikke at det var så mange som dissa'n Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hva var det som var så bra med den låten? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hva var det som var så bra med den låten? 5185265[/snapback] En Rapper synger om alle de fordommene som finnes om rappere.... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Fat Joe.. En meget ikkelektuell mann. Endret 21. november 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Hva var det som var så bra med den låten? 5185265[/snapback] Var ikke det at den er så bra, syns bare det er morsomt at'n disser 50 sånn Sangen er vel ikke verdt en egen TRÅD nei, sant det EDIT: Jaha, klarte å skrive post, som han under nevner... :s Endret 21. november 2005 av klomp1 Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det heter tråd. Og Fat Joe sucks. Hvis du ikke har noe annet å komme med enn dissing, gå å legg deg. Ikke det at jeg er noe spesielt fan av 50 Cent, syns han bør roe seg noen hakk, men jeg synes det er idiotisk å tjene penger på å snakke dritt om folk. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Men faen ass, så jævlig kult av Fat Joe å lage den sangen her!! Alltid hatet Fat Joe fra Deaf Jam Men må si jeg respekterer han nå! 5184928[/snapback] hihi... døve er de nok ikke Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Fat Joe er kjipt spør du meg, men alltids fett med folk som disser 50 her er en hard tekst.. Eazy-E... hell yea Album: Eazy-Duz-It Song: 2 Hard Mutha's [Eazy-E] Yo Dre where's the goddamn drum machine? [Dre] Aw shit I left the muthafucka with Poog [Eazy-E] You dumb muthafucka what the fuck we gonna do now? [Yella] Hey, man I got some drums in the back [Dre] Man what the fuck is he talkin' bout [M.C. Ren] Yo does it look like we can play some fuckin' drums? [Yella] Man I can play the drums [Everyone except Yella] Bullshit! [Yella] Man I used to fuck it up at Compton [*Arguin'*] [M.C. Ren] Give this nigga some sticks.... Yo Fuck it up Yella [M.C. Ren] Yo were two hard muthafuckaz takin' out any punk ass suckaz can you believe this or so be frightened were strong as fuck, with the power of a titan settin' a mark of destruction get it so don't front, and say you ain't with it you wanna rumble with us you can't hang cause were something like a two man gang start some shit is what we do best scared by the suckaz say fuck the rest so yo Eazy bust it and shoot to kill and tell these stupid muthafuckaz the deal [Eazy-E] I look you dead in the eye and I spit tell you to your face punk you ain't shit I don't give a goddamn about feelin's I'm just as a happy as long as I'm killin' a 187 is in progress nigga just as soon as I pull this trigger automatic heavily I start firin' and the kids on the block I'm the one there admirin' a bad mouth nigga on the violent tip I catch you talkin' some shit and I'mma bust your lip now who you gonna tell that I'm makin' ya soft the police ain't shit cause I pay 'em off I move slow always ready to go so fuck it and bitches on my dick they know they can suck it I'm a hard head, always havin' a fit when I'm not allowed to tear up shit [Eazy-E & M.C. Ren] I'm a hard muthafucka [Chorus] 2 Hard Muthafuckaz! (x4) [M.C. Ren] Now look at me I'm a crazed bitch with a case to a profanity pitch Ren is a nigga that don't give a fuck to pussy ass fool tryin' to press his luck I'm ready to scrap that's if your ready to go I take you out goin' toe to toe E saw the conversion and hit you from the back while you gettin' fucked by a ruthless jack critical condition is what you recieved thinkin' up some back up to go on retrieve but Eazy tell what would happen my man Eazy-E: "they would get fucked up by a ruthless clan" so it's simple we don't give a fuck right so you and ya boys can get the fuck out my site I'm on tilt with class gettin' ready to blast cause I'm a hard muthafucka [Chorus] 2 Hard Muthafuckaz! (x4) [Eazy-E] Eazy and Ren is fuckin' it up again schemin' up a plot before we begin cause niggaz like to stare like a bitch sometimes they say how can them niggaz have some a hell of a rhyme [M.C. Ren] It's simple tell 'em what we mean when the two baddest muthafuckaz step on the scene [Eazy-E] Now this is some shit [M.C. Ren] Yo what are you sayin' [Eazy-E] you stupid muthafuckaz they think I'm playin' talkin' all kinda shit of shit but I'm crackin' it up I can afford to laugh cause I'm backin' it up I'm not a busta I'm more like a hitman so if you don't wanna throw then you can get down you don't like the fuck away from me so you can stop the shit, tryin' to fuck the E [M.C. Ren] You heard what he said it's the truth so whats up so if you want me to go then I'mma bout to nut up the 2 baddest muthafuckaz alive so I don't think you and your boys can survive you gotta girl, well if she's good to go I bet me and E already fucked the hoe a train was in effect and your bitch was rott by a hell of a nigga that was hard to stop [Eazy-E] Yo Ren lets jet lets get the fuck on out [M.C. Ren] because everybody knows what where talkin' about [Eazy-E & M.C. Ren] Where two hard muthafuckaz! [Chorus] 2 Hard Muthafuckaz! (x4) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 jeg er litt usikker på om jeg skal le eller gråte.. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 "Yeah, that'll do it Yeah, I love hip hop I love this muthafuckin hip hop game This nigga here is a little nigga man Stay in your motherfucking lane nigga You fucking with the Don nigga Follow me" På norsk vil dette være: Ja, jeg vil gjøre det Ja, jeg elsker hip hop Jeg elsker denne forbanna(/mammapulte/jævlige) hiphip spill? Denne negeren her er en liten neger mann Bli i di jævla(mammapulten) fil (smal gate) neger Du kødder med Don'en neger Følg meg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) vræææl...dobbelpost Endret 22. november 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 jeg er litt usikker på om jeg skal le eller gråte.. 5187788[/snapback] du får gjøre litt av begge deler da vet du, og syns du ikke no av detta er no for deg, så skjønner jeg ikke helt hvorfor du i det hele tatt gidder å kommentere det Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 På norsk vil dette være: Ja, jeg vil gjøre det Ja, jeg elsker hip hop Jeg elsker denne forbanna(/mammapulte/jævlige) hiphip spill? Denne negeren her er en liten neger mann Bli i di jævla(mammapulten) fil (smal gate) neger Du kødder med Don'en neger Følg meg. 5188185[/snapback] Fo shizzle in da hizzie!! Elsker dype tekster. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 På norsk vil dette være: Ja, jeg vil gjøre det Ja, jeg elsker hip hop Jeg elsker denne forbanna(/mammapulte/jævlige) hiphip spill? Denne negeren her er en liten neger mann Bli i di jævla(mammapulten) fil (smal gate) neger Du kødder med Don'en neger Følg meg. 5188185[/snapback] Fo shizzle in da hizzie!! Elsker dype tekster. 5189458[/snapback] blir jo helt latterlig å oversette den teksten direkte til norsk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 det er like fjollete å skrive den på engelsk. den betyr jo akkurat det samme Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det heter tråd. Og Fat Joe sucks. Hvis du ikke har noe annet å komme med enn dissing, gå å legg deg. Ikke det at jeg er noe spesielt fan av 50 Cent, syns han bør roe seg noen hakk, men jeg synes det er idiotisk å tjene penger på å snakke dritt om folk. 5185863[/snapback] Det var faktisk 50 Cent som starta å snakke dritt om Fat Joe, dette var bare svaret han gir tilbake. 50 Cent er altfor glad i å disse folk, er altfor lett for han å bli fornærmet eller bare ville angripe noen. Derfor er det kult å høre folk som disser 50 Cent, han tror han er gud eller noe. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Det var faktisk 50 Cent som starta å snakke dritt om Fat Joe, dette var bare svaret han gir tilbake. 50 Cent er altfor glad i å disse folk, er altfor lett for han å bli fornærmet eller bare ville angripe noen. Derfor er det kult å høre folk som disser 50 Cent, han tror han er gud eller noe. 5190241[/snapback] Akkurat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå