miXer Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Heisann Har akkurat installert en HP LaserJet 1022 til nettverket med en printerserver. Har konfigurert ferdig printerserver. Har installert driverne til skrivern på serveren vår, har også lagt til skriveren. Skriveren er delt, print spool er started. Men tror ikke noe av dette er problemet. Når jeg prøver å legge til en ny skriver på en klient maskin, får jeg denne feilmld'en: Hvorfor kommer den, og hvordan får jeg fikset dette? Er slik på alle, så må være en instilling på serveren jeg har oversett. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Har funnet ut såpass mye at print spool tjenesten på klient maskinene kræsjer ca 1. min etter at de blir startet. Men hva det kommer av, og hvorfor vet jeg ikke. Men det må ha noe med serveren å gjøre. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Har funnet ut såpass mye at print spool tjenesten på klient maskinene kræsjer ca 1. min etter at de blir startet. Men hva det kommer av, og hvorfor vet jeg ikke. Men det må ha noe med serveren å gjøre. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Beklager at det ble så mange.. Maskin min hang seg, så prøvde å refreshe siden. Hvordan fjerner man poster? Endret 22. november 2005 av miXer Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 kan vær noe kluss med installasjoen/konfig av printserveren...prøv igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå