Orjanp Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Etter ønske vil jeg nå opprette en Ukens tilbud diskusjonstråd hver uke. Her kan ukens tilbud diskuteres fritt. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Dette var jo veldig lurt da, at det opprettes ny tråd hver uke da blir det jo veldig lett å finne frem, ryddig og oversiktlig Men hvorfor synes ikke bildene på mpx lengre? Men det blir vel fiksa når mpx kommer med tilbud for denne uken? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) At det blir ryddig og enkelt å finne fram var hensikten med å lage en ny diskusjnstråd hver uke. Nå gjenstår det bare å se om det blir noen aktivitet i denne tråden. Hvis ikke er det litt bortkastet. Bildene er borte fordi MPX har lagt om sidene sine. Noe som gjør at scriptet mitt ikke lenger fungerer. Og jeg som akkurat hadde ordnet det Det vil derfor ikke komme noen oppdatering av MPX før jeg har fått ordnet scriptet mitt igjen. Noe som vil skje til helgen, etter eksamen på fredag. Ørjan... Endret 21. november 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Typsik uflaks. (Det med mpx altså) Men, håper at folker vender seg fort til å diskutere i disse ukes trådene Ønsker deg lykke til på eksamen Orjanp Husk eksamen er viktigere enn å gjøre oss på forumet glade Får bare håpe MPX er ferdig med å fikse på hjemmesiden sin nå da, slik at når du får fikset det nok en gang så er det fikset for en lang tid fremover. Edit: Er veldig enig at blir interessen laber så er det jo null poeng med disse nye ekstra trådene vær uke Endret 21. november 2005 av Goodall Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hva synes dere om dette tilbudet fra MPX ? Endret 29. november 2005 av BearCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå