Clint Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Hei. Har en ultraportabel Fujitsu Siemens B2154 som jeg skal selge. Den er jo ikke helt ny akkurat, men funker glimrende. Ønsker at noen med peiling kan gi meg en prisantydning. Test kan leses her: Test: Din Side Maskinen er utrolig liten og lett, i et solid chassi. Til tross for alderen, finnes det meste av tilkoplinger på maskinen. Jeg har satt inn en ny 40 GB harddisk. Jeg har makset ut RAM til 192MB. Ellers er det en Celeron-M prosessor på 450 MHZ. Kjører Win XP Pro, og office applikasjoner uten problemer. Jeg har hele MP3 samlingen min på maskinen, og bruker den som avspillingssentral for dette. Jeg surfer også trådløst, skriver mail mm. Maskinen er selvsagt ikke noe "lyn", og skjermkortet er ikke egnet for å kjøre f.eks film eller spill. Batteritiden er på rundt en snau time. Det er velig lite viftestøy på maskinen. Skjermen er en trykkfølsom sak på 10.4" Oppløsning på 800*600. Det følger med dockingstasjon, bæreveske og lader. Originalt følger det med ekstern floppy og PCMCIA CD-ROM. Har ikke floppy, og CD-ROM får jeg ikke til å fungere. Men man kan plukke dette opp på ebay for en billig penge. Man trenger begge deler for å reinstallere operativssystem.(Tror jeg. Mulig man kan installere over nettverk..) Hvor mye kan jeg få for denne tror dere? Endret 21. november 2005 av Clint Lenke til kommentar
Clint Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Er det virkelig ingen i dette forumet som har en mening om denne laptopen? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Er jo bruktmarkede som bestemmer prisen, men jeg vil tippe 3-4000,- og jeg ville solgt den via Qxl. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Ok. Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå