BlastyTrasty Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Akkuratt det jeg mener Slike images bør i teorien fungere siden DVD-rommen tar alle medier. Men men, man vet aldri. Den blir launched inatt - da er det bare til å følge med på diverse fora - så finner man kjapt ut hva den kan, og ikke kan. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Akkuratt det jeg mener Slike images bør i teorien fungere siden DVD-rommen tar alle medier. Men men, man vet aldri. Den blir launched inatt - da er det bare til å følge med på diverse fora - så finner man kjapt ut hva den kan, og ikke kan. 5185749[/snapback] Har du ikke Media Center på pc`en din står alt du trenger å vite her.. Media Center er egentlig bare XP med litt ekstra, så man kan kjøpe programmet og bruke det som operativsystem. Last ned programmet på siden over, og du er igang. Når man skal "paire" 360 og maskin kan det være greit å slå av brannmurer, og siden slå de på når de kommuniserer. Man kan selvfølgelig ikke streame all slags filer (DRM). Faq`en forteller alt du ønsker å vite. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 hey du darkbydesign, 360'n kan IKKE spille av divx, verken kan den spole på wmv/mpeg filmer. men den kan spole på dvd filmer. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Fant denne threaden som den beste for spm mitt. Ser alle får tinga i en alu. koffert på review sider, er det for mye å håpe på at vi får den og? ^_^ Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei. Fant også dette som den beste tråden for spørsmålet mitt. Har aldri hatt xbox før, men har veldig lyst på xbox360 når denne kommer ut. Det er kun et lite problem jeg har. Jeg er ivrig tilhenger av første-person skytespill som battlefield 2 og spiller mye på pc. Har prøvd xbox med slike første-person spill, og får det ikke til. Jeg takler ikke å styre slike spill med kontrollen. Er det muligheter for å koble opp tastatur og mus til xbox360 slik at første-personm skytespill kan spilles som på pc'en? Og dersom dette går. Må en ha eget xbox tastatur og mus, eller kan en bruke det en har til pc'en? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vel den har usb-porter så burde gå greit å koble opp tastaturet og musa man bruker på pcen. Men hvis jeg ikke husker helt feil så mener jeg å ha lest et sted at det var opptil hver utvikler om de ville legge inn støtte for tastatur og mus, og hvis det ikke er støtte for det så kan det ikke brukes i spillet. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vel den har usb-porter så burde gå greit å koble opp tastaturet og musa man bruker på pcen.Men hvis jeg ikke husker helt feil så mener jeg å ha lest et sted at det var opptil hver utvikler om de ville legge inn støtte for tastatur og mus, og hvis det ikke er støtte for det så kan det ikke brukes i spillet. 5193417[/snapback] Mus funker ikke. Men tastatur gjør, i alle spill som tillatter innskriving av tekst, som i chat lage profil i spill osv, men det er ikke lagt opp til at tastatur skal funke som en spillkontroll, bare for tekst innput Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det skal lages mus og tastatur ja, men bare til chatting og sånt, tror ikke det skal funke i spill. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 hey du darkbydesign, 360'n kan IKKE spille av divx, verken kan den spole på wmv/mpeg filmer. men den kan spole på dvd filmer. 5190463[/snapback] Kilder er noen fine dyr... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei. Fant også dette som den beste tråden for spørsmålet mitt. Har aldri hatt xbox før, men har veldig lyst på xbox360 når denne kommer ut. Det er kun et lite problem jeg har. Jeg er ivrig tilhenger av første-person skytespill som battlefield 2 og spiller mye på pc. Har prøvd xbox med slike første-person spill, og får det ikke til. Jeg takler ikke å styre slike spill med kontrollen. Er det muligheter for å koble opp tastatur og mus til xbox360 slik at første-personm skytespill kan spilles som på pc'en? Og dersom dette går. Må en ha eget xbox tastatur og mus, eller kan en bruke det en har til pc'en? 5193284[/snapback] Det er bare en vane sak. Halo 2 funker som snus. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 gates sa jo at 360'n ikke skal være no pc - at mus og tastatur ikke fungerer på spill Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 hey du darkbydesign, 360'n kan IKKE spille av divx, verken kan den spole på wmv/mpeg filmer. men den kan spole på dvd filmer. 5190463[/snapback] Vel, MS har selv uttalt at den kan spille .avi. Og hvor har du lest at den ikke kan spole ? Lite vits å streame en 2timer film over fra Media Center pc'en din, og ikke ha mulighet til å spole. Men hvis du sier det så, er det nok 100% rett.... Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Broren min påsto at det fantes en sånn sak man festa på en internett ledning slik at den ble delt i 2 ledninger, nesten som når du skal ha 2-3 tv'r på en kabel. Finnes dette eller ikke? Vil egentlig ikke borre flere hull i veggen :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Broren min påsto at det fantes en sånn sak man festa på en internett ledning slik at den ble delt i 2 ledninger, nesten som når du skal ha 2-3 tv'r på en kabel. Finnes dette eller ikke? Vil egentlig ikke borre flere hull i veggen :s 5203308[/snapback] En switch? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Broren min påsto at det fantes en sånn sak man festa på en internett ledning slik at den ble delt i 2 ledninger, nesten som når du skal ha 2-3 tv'r på en kabel. Finnes dette eller ikke? Vil egentlig ikke borre flere hull i veggen :s 5203308[/snapback] En switch? 5203345[/snapback] Nei ikke det jeg mener, etter switchen så kommer kabelen jeg kobler inn i pcn right? Han mente jeg kunne sette på en slags sjøt på enden der slik at det ble 2 internettledninger ut av den ene jeg hadde på rommet her slik at jeg kunne koble xbox og pc på internett på samme kabel. :S Tviler selv altså men tenkte kanskje dere visste noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Skjønner hva du mener, nevnte switch for jeg tror ikke det går an å dele kabelen sånn, eller det jo selvfølgelig men da får bare enten pc'n eller xbox'n nett. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Broren min påsto at det fantes en sånn sak man festa på en internett ledning slik at den ble delt i 2 ledninger, nesten som når du skal ha 2-3 tv'r på en kabel. Finnes dette eller ikke? Vil egentlig ikke borre flere hull i veggen :s 5203308[/snapback] En switch? 5203345[/snapback] Nei ikke det jeg mener, etter switchen så kommer kabelen jeg kobler inn i pcn right? Han mente jeg kunne sette på en slags sjøt på enden der slik at det ble 2 internettledninger ut av den ene jeg hadde på rommet her slik at jeg kunne koble xbox og pc på internett på samme kabel. :S Tviler selv altså men tenkte kanskje dere visste noe. 5203405[/snapback] Går fint det, men da kan du ikke bruke pcen og xboxen på nettet samtidig. Blir samme som å bytte på kabelen men ikke bytte på kabelen allikavel Men du kan sette på en ny switch da inne på rommet ditt, er ingen begrensning der. Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Broren min påsto at det fantes en sånn sak man festa på en internett ledning slik at den ble delt i 2 ledninger, nesten som når du skal ha 2-3 tv'r på en kabel. Finnes dette eller ikke? Vil egentlig ikke borre flere hull i veggen :s 5203308[/snapback] Er nok en slik du mener. Du må ha 2 stk (en i hver ende). Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ja, men får jeg vært på nettet med begge tingene samtidig da? Hvis ikke er det uaktuelt og jeg får borre ett hull i veggen til dit switchen står :O Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Støtter X-Boxen 360 optisk tilkoblig av lyd via en seperat utgang eller går den gjenneom den samme kabelen som gir bilde? Grunnen jo, fordi jeg ser at det selges kabler med både analog og optisk utgang til lyd som: denne og denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå