ken8 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg skal snart pusse opp badet mitt og ønsker å sette inn et musikkanlegg samtidig. Det jeg har tenkt på er feks å kjøpe bilstereo + vanntette høytalere til å ha i taket, til nå har dette sett ut som den lureste løsningen, men jeg kunne gjerne tenkt meg en vanntett fjernkontroll i tillegg. Noen som har noen erfaring med noe slikt? Mange av de steam dusjene som selges inneholder radio, så det må da være mulig. Kanskje det er båtsider jeg må på for å få tak i noe slikt? Cd-spilleren trenger vel ikke være fukt sikker? Mvh. Ken8 Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Damp/kondens sammen med en bilspiller er ikke særlig bra i lengden. Bilspillere er ikke laget for slikt, og vil ta skade av det. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Du aner ikke hva som kan brukes da? Blir det båtspiller da? dvs bilspiller for båt? Det er jo i båter så, men dette tror jeg fort kan bli dyrt Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg har gjort det enkelt og kjøpt meg en billig vanntett radio beregnet for badet. Men da kan jeg ikke velge musikk selv (ennå, men planlegger å mekke meg en radiosender med kort rekkevidde, og kjøre den på f.eks PC'en). Men det er vel ganske Lo-Fi i forhold til det du tenker på. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Må ikke være noe hokkuspokkus, er kanskje like enkelt å kjøpe liten radio og radiosender på pc'en Får se hva det blir til, en ting er sikkert at det er jævlig digg å ha musikk på badet. Lenke til kommentar
snole Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Helt klart.... Du kan jo sjekke med båtforretninger om de har noe utstyr spesielt beregnet for båt. Skulle tru det med tanke på at den salte sjølufta vil få loddinger til å irre ganske fort. Hvis ikke så har de baderomsradio til kr 99,- på "Saape" på Oslo City og Byporten i Oslo. Hvis du ikke bor i Oslo så finnes det helt sikkert en slik butikk på ditt lokale kjøpesenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå