efikkan Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg har sjekket i mange utenlandske nettbutikker og søkt i Froogle, og det ser ut til at Opteron 165 er utsolgt over alt. 5275439[/snapback] hva med 170?? mente du google, eller er froogle også noe? 5279059[/snapback] Froogle er et produktsøk utvilket at Google. NewEgg skal faktisk ha Opteron 170 på lager her. 420 $. Men jeg vet ikke om den bestilles fra Norge? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 men jeg kommer neppe til å kjøpe fra usa(?). . . får vel bare håpe på at de fortsetter å selge til bedrifter Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) vel, jeg får vel vite svaret om ca. 15 dager, da den skulle være her. . . dette blir vel det siste jeg skriver for dagen(blir vel til å skrive om ca. 18 timer, så ikke denne dagen, men denne natten. . . Endret 11. desember 2005 av Guggelibu Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 tror dere det er billig opteron og få tak i bagkok og singapore? er det der i området amd holder til? skal dra dit en tur i morra Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 tror dere det er billig opteron og få tak i bagkok og singapore? er det der i området amd holder til? skal dra dit en tur i morra 5280067[/snapback] Ja det er nok billig der, hvis det er på lager. Se her. Har du tenkt til å hamstre? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 har lite og hamstre for er på fatti skole budsjett. se hva jeg finner da, er kjøpesenter der med bare data butikker. hadde 6 etasjer eller noe det jeg var på i bankok sist gang. så det er ikke fritt for at jeg gleder meg skal poste fra østen om hva jeg finner Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 da er biletten bestillt... lander i singapore om 4 dager, snakket med en kar der ifra og fikk navn paa 2 kjopesentre med kun pc greier.... kan si jeg gleder meg bittelitt blir nok og kjope en 165hvis jeg finner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå