gp500 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Er det noen som vet om Opteron 165 i det hele tatt kommer på lager noe sted før jul? Det er såvidt jeg kan se ingen som har denne på lager, hverken norske eller utenlandske butikker. "Forventet inn" en dato i november eller desember, og det trenger jo ikke å stemme. Lenke til kommentar
Gourmeten Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Kan jo bare skyte inn at den leverensen databutikken får inn 25.11-05 er utsolgt, alt er bestilt og de vet ikke når de får inn ny levering. Skulle egentlig gått for denne jeg og, men nå tror jeg jeg velger en annen. Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Kan jo bare skyte inn at den leverensen databutikken får inn 25.11-05 er utsolgt, alt er bestilt og de vet ikke når de får inn ny levering. Skulle egentlig gått for denne jeg og, men nå tror jeg jeg velger en annen. 5184799[/snapback] Takk for informasjonen, da vet jeg ihvertfall noe mer. Jeg er litt skeptisk til å bestille varer som ikke er på lager, det kan bli lenge å vente. Da blir det kanskje x2 3800 istedet. Lenke til kommentar
mar Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Ser ut som om det er vanskelig å få tak i en del Opteron modeller fortiden: overclockers.com Endret 21. november 2005 av mar Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hos komplett.no sier de at det tar ti dager fra man bestiller til de leverer. Eg fikk min etter 8 dager, så det er ikkje noe å si på det. Bare å bestille det vel, så kommer den når den kommer Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Komplett bruker nå å holde det de lover, og det er ti dager de lover. . . har hørt at mange får FØR det har gått 10 dager også. . . som for eksempel Draganov, her. . . Så det er bare å bestille, for det kommer nå når det kommer! Lenke til kommentar
gp500 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Komplett bruker nå å holde det de lover, og det er ti dager de lover. . . har hørt at mange får FØR det har gått 10 dager også. . . som for eksempel Draganov, her. . . Så det er bare å bestille, for det kommer nå når det kommer! 5185128[/snapback] Men Komplett kan ikke trylle heller. Er det tomt så er det tomt. Det er jo endel som påstår at den allerede er "discontinued". Syns ikke dette ser bra ut. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Kan jo bare skyte inn at den leverensen databutikken får inn 25.11-05 er utsolgt, alt er bestilt og de vet ikke når de får inn ny levering. Skulle egentlig gått for denne jeg og, men nå tror jeg jeg velger en annen. 5184799[/snapback] Jeg bestilte en 165 fra databutikken lørdag, men den 21. fikk jeg en mail som fortalte at ordren min hadde blitt utsatt grunnet mangel på vare... Vil det si at jeg ikke får ta del i gleden? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Men Komplett kan ikke trylle heller. Er det tomt så er det tomt. Det er jo endel som påstår at den allerede er "discontinued". Syns ikke dette ser bra ut. 5185258[/snapback] vel, det står "Skaffevare (antatt leveringstid til oss: 10 dager)" det står ikke "forventet inn" en dato i november eller desember. . . Lenke til kommentar
Gourmeten Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg bestilte en 165 fra databutikken lørdag, men den 21. fikk jeg en mail som fortalte at ordren min hadde blitt utsatt grunnet mangel på vare... Vil det si at jeg ikke får ta del i gleden? 5191950[/snapback] Slik sitausjonen var for meg var at jeg ringte databutikken mandag 21. november og spurte etter lagerstatus på Opteron 165. Ble da spurt om jeg hadde bestilt varen, siden jeg ikke hadde det ble jeg fortalt at de prossesorene de fikk in 25.11 var bestilt bort alle sammen og at man ikke visste når ny levering kom inn. Nå vet ikke jeg hvorvidt din bestilling var tidlig nok til å ha sikret deg en Opteron før de var tomme, men jeg har på følelsen at du mest sannsynlig må vente til neste rasjon kommer inn, noe som er uvisst, skal dog ikke si noe sikkert. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Takk for svaret .. Jeg håper og ber... Skal redigere en film vi holder på å lage, trenger den sårt ! Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Noen som i det hele tatt har motatt en opteron 165 de siste to ukene? Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Databutikken haddde sin Opteron 165 bekreftet 02.12.05, men nå har de gjort det om til ubekreftet! Her har jeg gått og gledet meg til de skulle få den på lager, og siden det var bekreftet gikk jeg ut i fra at de virkelig skulle få den på lager denne gangen. Men nei, for ubekreftet betyr jo nesten det samme som at de ikke får den på lager. nå må jeg sikkert vente to uker til før jeg får den... jeg bestillte 15.11.05 og da skulle de få den inn på lager 20.11.05 ... Lenke til kommentar
kasol Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kan 165 & 175 brukes på A8N-SLI Premium ?. Kan ikke se at bios støtter dette på asus sine hjemmesider. Må det spesial hk til ? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Sitter i akkurat samme situasjon som deg Seppe ... Liker ikke helt praktisene til databutikken, men de er billige. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) SHG.no Trur de har 165 inne..? EDIT: Nei, det har de ikke. Endret 2. desember 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Eg tror AMD aldri hadde forestilt seg at de skulle selge så mange s939 Opteron, så de har ikkje produksjon til å møte etterspørselen. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Eg tror AMD aldri hadde forestilt seg at de skulle selge så mange s939 Opteron, så de har ikkje produksjon til å møte etterspørselen. 5241345[/snapback] Veldig kjederlig for oss som var litt for sene til å bestille. Sitter med en ordre på databutikken.com på en pc jeg trenger til 18 des. Ser ut til at jeg må på leting etter ny prosessor. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kan 165 & 175 brukes på A8N-SLI Premium ?. Kan ikke se at bios støtter dette på asus sine hjemmesider. Må det spesial hk til ? 5240505[/snapback] hvis det er socket 939 støtter dem opteron. . . skal ihvertfall det. . . Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Kan 165 & 175 brukes på A8N-SLI Premium ?. Kan ikke se at bios støtter dette på asus sine hjemmesider. Må det spesial hk til ? 5240505[/snapback] hvis det er socket 939 støtter dem opteron. . . skal ihvertfall det. . . 5241685[/snapback] Mulig at man må oppgradere til nyeste BIOS. Det kan hende at eldre bioser ikke kan gjennkjenne Opteron, men skal fungere uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå