Gå til innhold

jeg har prøvd xbox 360

alijens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er stolt nå ja :p

Men har det ikke kommet ut spill på 360?

5184455[/snapback]

Jeg regner med at spillene manglet fin-pussen.Og det var moro og spille den på en 42 tommer plasma med hd.

Bare cashe ca 35 tusen så får du det oppsettet.(uten surround anlegget da)

Spillene har ikke kommet ut enda.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde også Xbox 360 for noen uker siden. Fikk prøve den på Magnus Barfot kinoen i Bergen. Her hadde de rigget opp Xbox 360'er med storskjerm, sofa og sorround anlegg. Ingenting var bedre enn å få prøve konsollen alle venter på noen uker i forvegen :dribble: Fikk prøve spill som PGR 3, Dead or Alive, Perfect Dark og et par spill til.

Lenke til kommentar

Jeg fikk testet (eller faktisk bare sett på den - det var stort oppstyr i hjørnet der den var rigget opp) på Elkjøp Carl Berner i dag. Tror den nettopp hadde blitt rigget opp, for selv de ansatte sto i kø for å teste :!:

Så bare King Kong og Call of Duty 2 + at noen bladde i menyene - alt så meget bra ut.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Vel, hva er så stas egentlig da? Prøve en ting noen dager i forveien bare?

5197855[/snapback]

Det er jo hovedsaklig å se hvordan den egentlig er - stillbilder og videoklipp på nett er jo langtfra det samme som å se den 'live'. :)

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Så dem har fått den opp på Carl Berner... Må vel gå en tur bort dit imorra å ta på den. :)

5197774[/snapback]

Hehe, bor 500 meter unna. Tar en tur jeg og :p

5198327[/snapback]

Jeg er vel ca 2km unna...hehe. Bruker vel 20-30 min å gå....jaja, jeg trenger litt mosjon.

Har prøvd også, synes Xbox 360 er ikke særlig bra.. har spilt King kong i Xbox 360.. ikke noe nytt grafikk, dritt konsoll og.. Alt er dårlig egentlig

PS; jeg er ikke Sony-fanboy hvis dere tror ;)

5198341[/snapback]

Kjipt å høre du ikke likte den, men jeg må få si at du er litt kjapp med å konkludere at den er en dritt konsoll etter å ha testet King Kong av alle spill........

Lenke til kommentar
Tror jeg skal ta bussen til elkjøp på vinterbro og sjekke!

Ps. LArzen, 20-30 min på 2km? :S

5198754[/snapback]

Hehe, ja....jeg bor på St haugen...på gulesider så står det at det er 2km dit...kan stemmer vel ikke det? Er ikke så langt dit vel?

5198802[/snapback]

Det er godt mulig, bare synes 20-30 min på 2km var litt mye men så går jeg ganske fort for å komme fort frem :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...