unwill Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Tenkte å benytte meg av tilbudet siden jeg skal kjøpe kabinett og den er litt for stor til at jeg gidder å bære den fra postkontoret. Er heller ingen hjemme på normale postmann-tider (jobber). Men da jeg leste litt nærmere på det så leverte de ikke til meg (postnr 1259). Poststed er Oslo, er også et stykke innenfor grensen, og til og med oslo sporvei og nsb betrakter her som innenfor Oslo, men netshop syns det er utenfor? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 Dette synes jeg var et veldig fint tiltak av Netshop! [LINK] Man kan nå få varene kjørt hjem, for kun 200 kr! (eller 300 på kveldstid). Fordeler med dette er at du får varene samme dag, du får de faktisk kjørt hjem, du slipper posten (og deres "frakt"-metoder) osv. Genialt spørr du meg.. Interessert i å høre om noen har prøvd dette 5184429[/snapback] Det finnes butikker man kan kjøpe fra; der kan man også få 'varer på dagen'. Syntes vel kanskje du hausser dette vel bra;-) 5405473[/snapback] Som sagt. Dette er Netshop selv som leverer. Ikke noen andre budfirmaer som andre webshopper bruker.. Det var det jeg syntes var så glimrende med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå