Gå til innhold

Netshop Budbil - leverer på dagen!

Anbefalte innlegg

Dette synes jeg var et veldig fint tiltak av Netshop!

[LINK]

Man kan nå få varene kjørt hjem, for kun 200 kr! (eller 300 på kveldstid).

Fordeler med dette er at du får varene samme dag, du får de faktisk kjørt hjem, du slipper posten (og deres "frakt"-metoder) osv.

Genialt spørr du meg..

Interessert i å høre om noen har prøvd dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange andre webshop har denne tjenesten så det er ikke akkurat noe nytt som bare netshop har.

5184587[/snapback]

Har du noen flere? Vet at det er mange som bruker posten sin "hjem-på-døren" saker, men det er ikke spesielt trygt spørr du meg.. De kommer aldri med pakken, uten de bare legger en lapp i postkassen, så må jeg uansett hente pakken på posten..

Men, kan gjerne tenke meg å høre hvilke andre som har slike tjenester. Kommer nok til å benytte meg av dette etterhvert..

Lenke til kommentar
Har du noen flere? Vet at det er mange som bruker posten sin "hjem-på-døren" saker, men det er ikke spesielt trygt spørr du meg.. De kommer aldri med pakken, uten de bare legger en lapp i postkassen, så må jeg uansett hente pakken på posten..

Men, kan gjerne tenke meg å høre hvilke andre som har slike tjenester. Kommer nok til å benytte meg av dette etterhvert..

5184594[/snapback]

Beklager, jeg som ikke fikk med meg helt hva det egentlig var snakk om.

Kan ikke helt se hvorfor du mener at posten sin ikke skal være trygg.

Lenke til kommentar

Trygg er kanskje ikke rett uttrykk, men det er ganske ymse folk som leverer posten, ihvertfall til meg. Stort sett må jeg opp og hente pakka på postkontoret uansett, selv om jeg satt hjemme og ventet på skjermen hele dagen etc. Direkte bud hørtes jo genialt ut!

Lenke til kommentar

At NetShop leverer på dagen med egen budbil var grunn nok for meg til å droppe Komplett. Min nye maskin skal bestilles på formiddagen og bygges på kvelden, genialt. Dessuten, dersom det skulle vise seg at noe mangler vil man alltid kunne sjekke dette sammen med en fra NetShop.

Lenke til kommentar

Ja, Posten er rimelig elendige. Bud på døren - hent pakken på postkontoret likevel. De gidder ikke ringe på mobil eller banke på døren for å sjekke om noen er hjemme. Andre budtjenester ringer deg eller kommer tilbake på avtalt tidspunkt når du er hjemme. De kan også levere andre steder enn på hjemmeadresse, f.eks. jobb.

Lenke til kommentar

Tja, da jeg jobbet i en datasjappe for mange år siden, hendte det vi fikk tilbake maskiner som om ikke overlevde turen fram til kunde. De var helt maltrakterte, p.g.a av at Posten behandlet dem svært uforsiktig. Vet ikke om praksisen har endret seg siden sist, men den gangen var det helt jævlig, for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Dette var genialt av Netshop! Når jeg skal bygge meg en ny pc så skal jeg se om jeg kjøper hos dem for så å få dette sendt hjem. Jeg har ikke hatt noe problem med posten sin Hjem På Døren tjeneste. Men det jeg har merket er at posten ikke er så forsiktige med alle pakker. Når det er de selv som tar seg av å levere pakkene, og de vet hva som er oppi, så tenker jeg at de kommer til å ta godt vare på dem til de er levert.

Lenke til kommentar

5184594[/snapback]

Beklager, jeg som ikke fikk med meg helt hva det egentlig var snakk om.

Kan ikke helt se hvorfor du mener at posten sin ikke skal være trygg.

5184616[/snapback]

Posten sin hjem-på-døren-tjeneste fungerer gjerne slik at de "forsøker" å levere den ut til deg feks kl 07.34, mens pakken er registrert mottatt på postkontoret ca 1 minutt før... :roll:. "Oi, denne fikk vi ikke ut gjennom postkassa og under dørkarmen, da får ikke denne kunden den hjem, vi legger hentelapp og sparer penger!"

Lenke til kommentar
Posten sin hjem-på-døren-tjeneste fungerer gjerne slik at de "forsøker" å levere den ut til deg feks kl 07.34, mens pakken er registrert mottatt på postkontoret ca 1 minutt før... :roll:. "Oi, denne fikk vi ikke ut gjennom postkassa og under dørkarmen, da får ikke denne kunden den hjem, vi legger hentelapp og sparer penger!"

5186142[/snapback]

Bare meg postmannen har ringt før han kom? Når jeg ikke hva hjemme sa han at han ringte igjen i morgen for å høre om jeg hvar hjemme da, det gjorde han og 5 min. seinere hva han på døra :)

Lenke til kommentar

5186142[/snapback]

Merkelig. Her kom det en hyggelig mann kl. 11:45, ringte på, ba meg signerer og vips så fikk jeg pakken min.

Lenke til kommentar

Med tanke på netshoposlo's nyhet (ble mye posten-prat): Genialt synes jeg. Får pakken samme dagen man bestiller (riktignok om man bestiller innen klokken 11). Men nå som jeg har egen bil kommer jeg ikke til å benytte meg av det likevel. Greit å kjøre bortom å sikle litt i butikken også :)

Lenke til kommentar

Det er verdt 200/300kr å slippe å komme seg helt ut til NetShop Oslo med kollektiv-trafikk, spesielt hvis man skal ha større og tunge ting. Flott tiltak, men grunnen til at dette kun er i Oslo foreløpig er at det vel bare er økonomisk bærekraftig å ha et slikt tilbud i et tett befolket område i nærheten av lageret. Kanskje det snart kommer lignende tilbud i nærheten av Sandefjord også, men før NetShop evt. utvider til andre byer kan jeg ikke helt se for meg at dette tilbudet blir gjeldende i andre større byer som f.eks. Bergen og Trondheim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...