Gå til innhold

Tastatur med OLED-skjerm


Anbefalte innlegg

dette tastaturet er ikke kommet ennå og nå er det jo i midten av februar...vet noen hvor det befinner seg??

 

lyset er bare å skru av viss en ikke tåler det og det ser faktisk mye bedre og ryddigere enn G15 og den er ikke så mye dill-dall på heller.

det ser faktisk ut som ett vanlig tastatur med lys og extra knapper...skjermen på tastaturet er bare å ignorere viss du ikke liker det og jeg troor ikke det er så vanskelig (skal teste G15 først).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bærbaren min har 15 lys, 14 lys er blåe, ja 14 lys. Og et oransj til harddisken. Har teipa over alle, kan ikke noe av lysene :thumbsup:

Har også en ekstern harddisk med blått lys. Men den ser jeg ikke når jeg sitter ved pcen. De blåe lysene er irriterende. Noe dritt.

Så har jeg ikke telt med lysen i siden hvis du muter pcen. Ei nettverkslysene bak.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Jeg vet at jeg bumer litt nå, men jeg sendte en mail til Razer anngående dette tastaturet fordi bildet på hjemmesiden viser at det ikke er noen OLED-skjerm på den. Jeg fikk følgende svar:

The OLED screen model is still planned for production but since it is

very expensive we decided to release the initial Tarantula without this

feature so it can sell for under US $99. There are 10 extra programmable

keys and 99 normal keys that are also completely programmable. This

product has been delayed and is expected to be released in June.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bildet er feil. Det tastaturet heter Microsoft Reclusa. Det er det nyeste tastaturet til microsoft og razer hadde hvist samarbeidet med microsoft i produksjonen av dette tastaturet.

Men det lille bildet av på prisguiden derimot, det er Razer Tarantula. Dette er to hvitt forskjellige tastatur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Så utrolig frekt å herme etter Logitech`s G15 !

De har jo ikke tatt designet fra G15, men skjermen, makro knappene osv er tatt derfra. Det står jeg for.. Har selv G15 og jeg kommer aldri til å bytte til noe annet enn Logitech tastaturene.. derme basta !

 

Gå Logitech, stikk Microsoft Reclusa !!

 

ehh....Var slettes ikke noe pent å se på, men det var funksjonabelt. :p

 

Skulle jeg velge mellom Razer Tarantula og Logitech G15 hadde jeg valgt Logitech G15.

 

Helt enig.. Du har skjønt det ! :cool:

Endret av HansiFansi
Lenke til kommentar
Så utrolig frekt å herme etter Logitech`s G15 !

De har jo ikke tatt designet fra G15, men skjermen, makro knappene osv er tatt derfra. Det står jeg for.. Har selv G15 og jeg kommer aldri til å bytte til noe annet enn Logitech tastaturene.. derme basta !

 

Gå Logitech, stikk Microsoft Reclusa !!

 

ehh....Var slettes ikke noe pent å se på, men det var funksjonabelt. :p

 

Skulle jeg velge mellom Razer Tarantula og Logitech G15 hadde jeg valgt Logitech G15.

 

Helt enig.. Du har skjønt det ! :cool:

*kremt 2005 kremt*

Lenke til kommentar
Så utrolig frekt å herme etter Logitech`s G15 !

De har jo ikke tatt designet fra G15, men skjermen, makro knappene osv er tatt derfra. Det står jeg for.. Har selv G15 og jeg kommer aldri til å bytte til noe annet enn Logitech tastaturene.. derme basta !

 

Gå Logitech, stikk Microsoft Reclusa !!

 

ehh....Var slettes ikke noe pent å se på, men det var funksjonabelt. :p

 

Skulle jeg velge mellom Razer Tarantula og Logitech G15 hadde jeg valgt Logitech G15.

 

Helt enig.. Du har skjønt det ! :cool:

*kremt 2005 kremt*

 

Som du sikkert har lest så skrev jeg at jeg har G15 og at jeg ikke skal bytte til noe annet en Logitech tastaturene.. Selvfølgelig skal jeg ha G15 v2 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...