Gå til innhold

X360 leveringsbekreftelse fra MPX

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke enklere å stikke innom Elkjøp da? De har jo bekreftet at de får Xbox360 konsoller den 2. desember og at prisen vil være veldig bra.

5185277[/snapback]

For meg går det ikke, jeg har en veldig viktig eksamen den 2 desember, og denne skal avleges med glans og gidder ikke å skulke den bare for å være føsrte man til mølla hos Elkjøp, Siba, Expert eller Lefdal her i Stavanger området. Derfor henter jeg heller X-Boxen på det lokale postkontoret etter skolen. Slik slipper jeg kø (regner med at det blir kø hos de nevnte butikkene) og all det der krøllet det måtte medbringe. :)

USA launch av X-box 360 i natt :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
jeg ringte dem og hørte med dem.

Hvis ordre dato er FØR 13. september - Får du den i første partiet. Det vil si at de sender ut 2. desember, og du har den 3. senest 4. desember.

Derfor tar jeg turen til bergen tidlig tidlig 2. desember - og kjøper den på elkjip der elns.

5185279[/snapback]

'

synest du har nevnt det her før jeg? fordi jeg har stusset på før at mpx nevner 4. des som er en søndag og ingen post da :hmm:

eller har du ringt seneste dagene igjen?

men hvordan er det mulig å si senest 4. des uansett da :ermm:

jeg har iallfall leveringsdato 30.11, og da har jeg den senest 2. des iallfall! sandefjord - oslo ikke så lang vei :thumbup:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Ser noen i USA kanskje var litt tidlig på postkontoret.

Alle enhetene lagt ut for salg gjennom deres nettbutikk, ble raskt revet vekk, ifølge Vnunet.com.

Og det til tross for at elektronikkbutikken ikke har lov til å sende ut spillekonsollene før den offisielle lanseringsdatoen. Selskapet selv nekter å offentliggjøre hvor mange konsoller det dreier seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...