int20h Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 På sensommeren utfordret AMD sin erkerival, Intel, til duell mellom selskapets dobbelkjerneprosessorer. Les mer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jo jo, AMD har jo tidligere også gått ut med "billige" reklametriks rettet direkte mot konkurenten, håper bare de husker på at det ikke er lurt å kaste stein i glasshus Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hehe, den var fin. Kan tenke meg at det er en del "kloke hoder" hos Intel som nå sitter og pønsker ut et svar. :!: Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Haha, top 10en var morsom hvertfall. Endret 21. november 2005 av zappy Lenke til kommentar
muffe Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 AMD skulle vært saksøkt. Det er farlig å le så mye så tidlig... Men AMD har jo et forklaringsproblem hvis de ikke vinner... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Synes Amd kunne spart seg den utalelsen en stund ja.. (til de hadde vunnet i vertfall) Litt vell barnselig sprø du meg.. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Haha, top 10en var morsom hvertfall. 5184346[/snapback] Så selvsikre som de virker håper jeg de blir gruset Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Ahahah, genialt. "Klistremerkene som holder sammen coren smelter" :!: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Slike ting som dette som gjør at en får lyst til å gå tilbake til å bruke Intelmaskiner igjen, man merker jo uansett lite eller ingenting til forskjellen. Jeg må vel kun begynne å bygge Intelmaskiner igjen for mine "kunder" da blir det mellom 40- 80 maskiner mindre med amd prosessorer pr år , alle monner drar og selvskryt hater jeg Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 haehaehe den var jo digg Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 4. They couldn't get a permit from the fire department to emit that much heat Ettersom de nå har kommet med dette utspillet må de føle seg ganske så sikre. Selv synes jeg det hadde vært bedre med en fair duell, enn å se dårlige tester hos diverse nettsteder. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det her er rett å slett helt på trynet av AMD. Blir bare for dumt det her. Hva tenker dem med? Hva om det her går rett vest? AMD takeoff 2k. Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Dette var jo bare morsomt. Litt Humor må man jo ha, og alle kan vel bare vente på duellen og se hva resultatet blir! De legger et stort press på seg selv, og gjør det være for seg selv hvis de taper. men morsomt var det! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Forholdsvis barnslig. Men markedsføringen virker nok. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Blir artig å se hvem som vinner Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Blir artig å se hvem som vinner 5184433[/snapback] Tror ikke du får svaret,Intel vil aldri svare på slike "smålige" utspill selv om de hadde en cpu som var dobbelt så rask som det de har i dag. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Jo jo, AMD har jo tidligere også gått ut med "billige" reklametriks rettet direkte mot konkurenten, håper bare de husker på at det ikke er lurt å kaste stein i glasshus 5184334[/snapback] satt også og tenkte det samme. Denne type reklametriks er vel litt som å pisse i buksa når man fryser, dvs kan være at det føles bra der og da, men kjipt når det fryser Det er kanskje ment humoristisk, men spørs om Intel er enige. Må si jeg er veldig skeptisk, kan ikke si at dette gir meg noe mer lyst til å kjøpe AMD CPU, uansett hva utfallet blir. Den største risikoen er sef at de blir oppfattet som useriøse i kjølvannet av denne type stunt. edit: Og Intel er sikker ikke redde for å bruke dette mot dem senere. Endret 21. november 2005 av kindings Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 1. Moore's Law has been replaced by "Paul's Paradox": the number of canceled products per year at Intel will double every year after the introduction of the AMD Opteron processor. Kanskje ikke så lurt å kaste stein i glasshus THE K10 LOOKS TO BE dead, or at least really really delayed AMD's K10 is delayed or dead Forbauser meg at hardware.no ikke har hatt noen sak om dette, skyldes kanskje at kilden ikke er seriøs nok Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Tror AMD har et godt svar på det hele om de skulle "tape" denne duellen også. Det blir altså positivt uansett om de "taper" eller "vinner". Bare vent å se Edit: men morsomt var det Endret 21. november 2005 av ZyberZone Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Så selvsikre som de virker håper jeg de blir gruset 5184359[/snapback] Amen. At AMD skal drive å hetse Intel sine produkter som en fjortiss på nettforum liker jeg svært dårlig. PentiumM for meg neste gang jeg skifter. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå