^fmj Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Når jeg prøver å starte nett-tv kommer et opp "connecting to...". Idet den skal begynne buffering prosessen så står det bare "ready" og ingenting skjer. VGtv fungerer fint, så jeg lurer på om dette problemet er hos nrk. Kunne noen der ute sett om de fikk kontakt med nrk sitt nett-tv? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Funker ikke her heller. Virker som nrk.no sin streaming er ustabil for tiden.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg prøvde det nå, og det ser ut til å funke bra her. Men jeg har opplevt at det ikke alltid er like lett å komme inn, eller at hastigheten ikke holder seg stabil. Mulig de har litt kapasitetsproblemer. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Eg føler at NRK's streaming generelt sett er litt ustabil. Da tenker eg også på nettradioen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Det der er et problem med streaming generellt, ikke bare NRK. Ofte på sites med veldig stor trafikk, blir man bare stappet i en kø eller at det ikke er flere "slots" igjen å koble deg til på, så du får bare status Ready. Det er bare å prøve refresh noen ganger, så kommer du plutselig inn. Lenke til kommentar
morra Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det virker fint her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå