inflames662 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 noen som aner om noe program som kan lage en track list i txt format utifra en mappe med mp3 sanger? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) dir /b *.mp3 > playlist.txt EDIT: Mente du ut ifra ID3 tag? Da kan du bare glemme det jeg har skrevet Endret 21. november 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
inflames662 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 samme det, men forstod ikke helt det du skrev: dir /b *.mp3 > playlist.txt hvordan funker det? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Dersom du skriver det i CMD (trykk start, kjør og skriv cmd) så vil du lage en fil (playlist.txt) hvor filnavnene til alle mp3filer i den mappa du kjører kommandoen fra står listet opp. Så dersom du vil lage en vanlig playlist av mange filer kan du bytte ut .txt med .m3u og bruke som en vanlig playlist i de fleste programmer, og det er dette jeg trodde du ville. Men så begynnte jeg å lure om med tracklist mente all med all data som ligger i ID3-tag. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Hvis du har winamp kan du jo bare lagre playlisten som HTML. Hvis du på død og liv absolutt må ha den i .txt, er det jo bare å kopiere og lime inn alt til et txt dokument. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå