Gå til innhold

hvorfor pytt-i-panne med løk?

mushi

Anbefalte innlegg

Hvorfor finnes det ikke pytt-i-panne UTEN løk?! :mad:

Er det en naturlov å måtte like det? Har lett overalt i norge og sverige, men det finnes ikke en eneste pytt-i-panne uten.. hvorfor er det sånn? poteter må da være billigere enn løk..?

ps.. Noen som veit hvordan man lager det selv (koke potet først?), og hvilket kjøtt som smaker ca. likt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi løk er noe som lett setter smak i maten. Tror det er flere som liker løk, enn de som ikke liker det. Derfor tviler jeg på at de kommer til å lage en pytt-i-panne uten.

Lag selv, eller plukk ut løken om du ikke liker det.

kresne "småunger"

Endret av M4rTiN
Lenke til kommentar
Pytt i panne smaker høgg. Kjenner ikke forskjell på noe av det.

5184497[/snapback]

Kjenner ikke forskjell? Vi har jo både kjøtt-og kylling-pytt-i-panne. Hvis du ikke kjenner forskjell må du være helt amøbe.

5184501[/snapback]

Ikke vær frekk! Mente at jeg ikke kjennte forskjell på kjøtt, potet og løk. Fordi det smaker det samme etter å ha surra rundt i løkhelvete. Unnskyld min yttring deres Pyttipannerlige Høyhet

Lenke til kommentar

Det er jo noe av poenget med finkuttete og blande varer, ikke at man skal smake på de forskjellige ingrediensene hver for seg.

Men løk ruler! Det er både godt og sunt.

Men man kan jo bare la vær å spise det! Men om mamma bruker tvang, så er det bare å dynke på med ketchup. Og kanskje be mamma ha oppi noen pølsebiter i tillegg.

MMmmm.... løkpølse med rå løk.

Lenke til kommentar
Fordi løk er noe som lett setter smak i maten.

kresne "småunger"

5184479[/snapback]

Hva smaker løk egentlig ?

Jeg er også en av dem som ikke spiser løk, ikke fordi jeg ikke liker smaken(finnes det smak i det hele tatt?), men fordi jeg heller vil ha mer potet\kjøttbiter istedenfor løkbiter.

Lenke til kommentar
Fordi løk er noe som lett setter smak i maten.

kresne "småunger"

5184479[/snapback]

Hva smaker løk egentlig ?

Jeg er også en av dem som ikke spiser løk, ikke fordi jeg ikke liker smaken(finnes det smak i det hele tatt?), men fordi jeg heller vil ha mer potet\kjøttbiter istedenfor løkbiter.

5184680[/snapback]

"Hva smaker melk?" Det smaker, tro det eller ei, MELK!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...