LarsP Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Så Mulholland Drive på nytt i går. God film, men svak til Lynch å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Så Mulholland Drive på nytt i går. God film, men svak til Lynch å være. 5210628[/snapback] Enig der, jeg foretrekker Eraserhead framfor Mulholland Dr., hans beste film i min bok. Så forsåvidt The Amputee i stad. David lynch har noen virkelig snodige idéer... Endret 26. november 2005 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Vel, jeg ansèr Lost Highway som hans beste. Lost Highway > Eraserhead > The Elephant Man > The Straight Story > Dune > Wild at Heart > Mulholland Drive > Blue Velvet Vet ikke helt hvorfor, men jeg likte aldri Blue Velvet. Må vel kanskje gi den en sjanse til? Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har sett: Cadet Kelly: 5 ganger Raise your voice: 5 ganger House of wax: 5 ganger er vel bare dem jeg har sett mangen ganger Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) pluss at jeg elsker å se elijah wood dø ) 5188790[/snapback] Takk for spoiler. edit: fjernet et stygt ord. Endret 27. november 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 The Rock, filmen som handler om en gammel general og alcatraz Tidenes beste action film synes jeg, bra skuespill, bra historie og helt ok effekter Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Knudre, du glemte å si jævlig bra musikk. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Knudre, du glemte å si jævlig bra musikk. 5215671[/snapback] Er jeg helt enig i MeTa][iC. Spilte Ghost Recon her i sted, og musikken i det spillet minner så utrolig om musikken i The Rock. Var på nippet til å se den på grunn av den nydelige musikken, men middagen kom i veien Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ghost Recon og Rainbow Six (generelt sett all musikk av Bill Brown) har også utrolig god musikk som passer perfekt for slike filmer/spill. Virkelig god "anti-terror musikk" Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Knudre, du glemte å si jævlig bra musikk. 5215671[/snapback] japp, det glemte jeg.. musikken er helt utrolig bra, skulle ønske jeg hadde et skikkelig bra annlegg og hørt den på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Häxan og Un Chien Andalou.. Så Un chien andalou for første gang i går, men måtte nesten se den om igjen i dag, GO SURREALISME! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Tror også Un Chien Andalou har en slags rekord hos meg. Sikkert sett den 40 ganger. Fortsatt like fascinert. Samme med Meshes Of The Afternoon. S, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå