Gå til innhold

Filmer du i dag har sett opp igjen fordi den var s

P-in-P

Anbefalte innlegg

å bra tråden! Dere må ha med begrunnelse for hvorfor du synes den er så bra at du har sett den opp igjen

Jeg så den ikke opp igjen i dag, men for 2 dager siden...

Le pacte des loups/Ulvenes klan: Denne har jeg sett mange ganger fordi den klarer å blande sjangere så bra som den gjør (thriller/action/grøss/romantikk), bra skuespill, bra effekter og menysangen på DVD utgaven får meg nesten til å grine (siden jeg har sett filmen)!

I tillegg så er den løst bassert på en sann historie og har med litt lærdom om en eller annen fransk revulosjon :p

Edit: Glemte å skrive at det var filmer du i dag har sett opp igjen...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blade Runner:

Directors Cut: 36 ganger

Org. Cut: 12 ganger

Uten tvil verdens beste film. Alt med denne er magisk: lyssettingen, musikken, kulissene, spesialeffektene. Alt dette danner en perfekt ramme for kanskje de beste rolletolkningene i historien. Rutger Hauer får meg til å gråte hver gang han stotrer ut verdens beste monolog imot slutten av filmen.

PERFEKTE FILMEN!

Lenke til kommentar

Lord Of The Rings triologien har eg sett ein del ganger ja. Kvifor? Historien, magien, karakterene, ringen, alt :love:

Gladiatoren har eg sett ein del ganger. Veldig heltefilm, men kjekk underhaldning.

Jurassic Park kjem også på den lista, sett den ein del ja. Er generelt interessert i dyr, og glad i dinosaurer, så når filmen kom ut var den jo himmelen på jord for min del.

Lenke til kommentar

Filmer jeg har sett opp igjen i dag...? Så Naked Gun tidligere på kvelden. Makan til filmer finner man ikke i komedie-sjangeren! Etter å ha sett den 15 ganger er det likevel nye morsomme detaljer som skjer i bakgrunnen/utenfor handlingen man legger merke til. Hvordan de kommer på alle de irrelevante vitsene, er et under hvordan de får til :!:

Lenke til kommentar

Nå bryter jeg forsåvidt reglen selv, men jeg skulle egenlig lage tråden for 2 dager siden så jeg gir meg selv lov :p

Collateral (i går): Så den for andre gang fordi jeg synes at både Jamie Foxx og Tom Cruise spiller suverent der og filmen er veldig jordnær til å handle om en leiemorder! Springer en over glassskår så faller man og får en skader så blør man...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Evil Dead: 23 ganger

Evil Dead 2: Dead by Dawn: 25 ganger

Evil Dead: Medievil Dead: 17 ganger

Vet virkelig ikke hva det er med denne trilogien som får meg til å se alle filmene om igjen støtt og stadig... Har sett den noen ganger i året siden sjuende klasse nå så det er blitt en slags vane. Hadde faktisk ikke hørt noen ting om den da jeg kom over den på vhs, og var egentlig ikke spessielt interessert i film heller før det, men da jeg så den gikk det et slags lys opp for meg. Det kan ha hatt noe med det at det var første gang jeg hadde følelsen av å nyte en B-film. I hvertfall: Evil dead må sees!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Blade triliogien er vel de jeg har sett flest ganger om verandre. Ikke verdens beste filmer kanskje, men jeg digger dem :)

Så Snatch for første gang igår. En film jeg garantert kommer til og se mange fler ganger.

Lenke til kommentar
The Day After Tomorrow

Em.. tja.. eg elsker katastrofe filmer, og snø..alltid elska snø, også stemningen mellom 2 av hovedpersonene.., Vitenskap og dens betydning for verden... men mainly SNØ i freekin love snø :D

5196375[/snapback]

Og de skremmende hundene som kommer ut av intet uten noen grunn i det hele tatt, er også veldig bra med filmen. :hrm:

Lenke til kommentar

Tja, ser The 13th Warrior veldig ofte. Vet at det bare er en helt vanlig (og temmelig historisk ukorrekt) actionfilm, men jeg digger den all the same! Musikken, stemningen, handlingen.. ALT! Digger den filmen!

Dessuten ser jeg også en del andre filmer ofte, som:

-Donnie Darko

-Indiana Jones-trilogien

-Star Wars-trilogien (den gamle)

-Spaghetti Western-trilogien (Clint'ern på sitt beste)

-Tin-Tin (har hele samlinga i den søte metall-boksen)

-Snatch

-Pulp Fiction

-The Boondock Saints

-The Butterfly Effect

-GoodFellas

-The Untouchables

Tja, det er vel dem. Selvfølgelig ser jeg jo de aller fleste filmene mine flere ganger, men de jeg nevnte over her er de jeg ofte må ta frem og se. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...