kremt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hehe, komt litt snø i natt eller i går kveld der også ja Samme her gitt, men her har det spekt så inni hampen så det blir vel sikkert hyggelig å begynne å skrape vekk det en tidlig morgen tenker jeg Lenke til kommentar
eab Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 For øyeblikket er det fint lite snø i trondheim, det er bare såvidt minusgrader og is enkelte plasser. Bildet er tatt 27. oktober Det var trist å se bilen på originale 15" rs-felger igjen. Men når jeg går forbi bilen på vei til skole osv hender det jeg stopper og tenker over hvordan det var på 80-tallet da dette var nybil. Man var nok ikke akkurat fattig hvis man kjørte rundt i en slik bil, selv om den har en viss harryfaktor med gummispoiler og sideskjørt Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Digger scorpio her er bilde av fatter`n sin.. dog bildet er littegranne redigert av meg da.. Endret 23. november 2006 av ClawHammer Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Stilig bil Erik, har en nesten maken selv, 2.0i -89 (CL?), Blå med samme sideskjørt +bak men mangler front. Allt i blått. Min er desverre ikke i like god stand. Dilemmaet mitt er om jeg skal pusse den opp eller la den forfalle. Bilen har ganske nylig passert 300k i kjørelengde og listen med feil blir bare lengre Bilen med klart best baksete Fattern har en maken 2.9i Ghia -88~89 m/ automat som har vært tidligere eid av kongen selv. Meget deilig utstyrspakke på de bilene. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Mer dekk blir brukt opp Og se hva som skjer når man låner bort bil til "verdensmestere" (Surt å stå å se på mens bilen blir trykt opp ei skråning) 1,5minutt med burning. Verken mer eller mindre (obs *.3gp) Filmene dine er borte.. :/ Legger du dem ut på nytt? Lenke til kommentar
eab Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) http://hekta.org/~erikab/bilder/krasj.avi http://hekta.org/~erikab/bilder/burnout.3GP Ellers har det ikke skjedd så mye med bilen. Har kjøpt nye vinterdekk da. Greit det når man får 1000kroner i refusjon fra kommunen for å levere inn 4 piggdekk når man kjøper nye. Ikke at jeg hadde piggdekk på bilen fra før, tok bare noen eldgamle piggdekk fra garasjen Har også byttet olje, oljefilter, termostat, kjølevæske, og bensinfilter. Neste punkt på lista blir å bytte bremsevæske og servoolje når anledningen byr seg. Gleder meg til våren, da skal det gjøres litt småtteri med understellet så jeg slipper følelsen av å kjøre hurtigruta rundt svingene *edit: jo, jeg har fått meg ny hobby: Varsellampebingo! Tre på rad der Endret 24. desember 2006 av Erik Braseth Lenke til kommentar
oletider Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 digg bil da. skal følge med på dette. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei.. lurte på om det bare en original ford rs styling som passer på min 94 scorpio ? Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Det finnes sikkert annen plastikk enn de originale rs-kit'ene å få tak i, men min mening er at bilen din vil bli finest med det gamleste kit-et. Det nye (som egentlig er tiltenkt din bil) er så rundt og boblete at det ikke passer med linjene som er ellers på bilen. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Så det gamle Rs kitet passer best altså ? Lenke til kommentar
sierra90 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ser ut som du har en hel del peiling på dette med ford 2,9.... lurer på om vi har noen lunde samme bakaksling... har en sierra 2,9.... har du noen tips om hvordan man på enklest mulig måte skifter masjetter bak (ytre)?? tenkte på å bare skru ned stikk akslingene men vet ikke om de kan plukkes fra hverandre uten å plukke ner bære arm å slikt ? Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Så det gamle Rs kitet passer best altså ? 7675977[/snapback] Dette er det "gamle" settet, med frontleppe, sideskjørt og bakfanger. det "nye" Den øverste bilen var kanskje ikke noe glansbilde, men den har altså det settet jeg liker best. Bilen min har bare skjørtene og spoiler, noe du ser på første bildet i denne tråden Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 du har vel ikke peiling hvor jeg kan få taki dette da Erik Braseth? Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Du får nesten se om du finner noe på div huggerier eller salgsannonser (autodb.no, fastford.no osv). Har du svakt hjerte anbefaler jeg å ikke spørre om prisen hos ford. Skjørtene koster visst noen tusen pr stk, dersom de i det hele tatt kan skaffes. Uoriginalt (i glassfiber ikke hardplast) får du blant annet her Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Personlig likte jeg det nye kittet bedre enn det gamle Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Skulle jo være mulig å feste noe som dette på scorpio Lenke til kommentar
eab Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Trenger da ikke være helt umulig det. Kapp på midten og lag den breiere. Det der er vel en standard cossiefanger? Det "nye" rs-kitet ser forresten ikke ut i virkeligheten, alt for store buler og buer Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Sierraen så jo nice ute, vært tøfft om du hadde fikset noe sånnt på scorpioen din Endret 11. januar 2007 av MaSo Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) I dag fikk jeg en liten pakke fra disse folka: Oppi lå det no jerngreier. Hva søren skal jeg med det da? Satser på å få skaffet gule koni rundtom så det er klart til snøen smelter. Selv om jeg egentlig har veldig lyst til å montere fjærene nå i helga og ta nye dempere siden Endret 15. februar 2007 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Noen oppdatering siden sist? Blir vel litt nå før sommeren trer inn for fullt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg