MaG-Dr.Dre Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 å finne produkter på nettet er ikke min sterkeste side, sååå det jeg lurte på var; Noen som vet en plass der de selger balaclavaer til en billig pris? Helst sende som oppkrav! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) å finne produkter på nettet er ikke min sterkeste side, sååå det jeg lurte på var; Noen som vet en plass der de selger balaclavaer til en billig pris? Helst sende som oppkrav! 5183334[/snapback] Hva slags type er du på utkikk etter. det er så mye forskjellig Endret 20. november 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 NFM http://www.mamut.com/controls/shop/shops/5...sp?wwwalias=nfm Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 1 avlangt hull for øynene..! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Join the army, der får man en grønn en som er hvit inni. Du kjenner sikkert noen i militæret som kan skaffe en til deg Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Jeg kan selge deg brekkjern og evt. håndvåpen hvis du skulle trenge det En fluktbil kan jeg sikkert også skaffe ( Håper det er flere enn meg som ser humoren i det) Kan hende du finner noe her. Endret 21. november 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 hehe...Fluktbil hadde vært noe Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Men flere sider som topsecret hadde vært noe!! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) http://www.armygear.com/web/no/ Ellers så kan du sjekke ut en jaktbutikk eller din lokale våpendealer. Slik vil jeg ha til jul... Skal legge meg i hekken på halloween og hoppe frem og skremme livet av små barn Endret 22. november 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 De har noen hos sandefjordpaintball: www.airsoft.no Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg blir litt sjokert over noen av disse webshoppene her jeg.. er det virkelig slik at det er privatpersoner som kjøper militær og politi utstyr og bruker privat hjemme? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg blir litt sjokert over noen av disse webshoppene her jeg..er det virkelig slik at det er privatpersoner som kjøper militær og politi utstyr og bruker privat hjemme? 5199126[/snapback] Stmmer det... Spiser dette til frokost, lunch og middag hver dag. http://www.armygear.com/index.cgi?pid=1479 ----------------------- Er jo ganske "ufarlige" ting de selger der da. Ikke våpen og slik. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg blir litt sjokert over noen av disse webshoppene her jeg..er det virkelig slik at det er privatpersoner som kjøper militær og politi utstyr og bruker privat hjemme? 5199126[/snapback] De fleste bruker jo utstyret til airsoft, paintball eller jakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå