minotir Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hei Lurte på om det fantes en plass der det går an å spesiallage poster. sånn at man får lagd en poster av sitt eget bilde. er meget takknemlig for svar. mvh. sindre Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Diverse trykkeri kan nok gjere jobben, trur eg. Men det blir fort dyrt. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 trykksaker er ikke så dyrt som man kanskje skulle tro. Husker ikke noen priser i hodet eller noe sånn, men da vi var på besøk med klassen på et trykkeri ble jeg ganske overrasket over hvor billig det egentlig var. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Vel, eg trur ikkje at trådstartar er villig til å betale kostnadar for produksjon av film, trykkplater, pris av papir, blekk (ikkje så dyrt, men likeve) og meir for kun nokre få, spesiallaga posterar. Men, så klart, det er vill gjetting frå mi side. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det kommer helt an på størrelsen. Er den så liten at de kan printe den ut, blir det billig. Må de lage trykkplate, blir det dyrt. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hos eurofoto kan du bestille plakater på 50x70. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå