XzizT Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det har seg slik at jeg har en Samsung 957 mb CRT skjerm. Jeg har hatt et problem med denne en stund. Hvis jeg f.eks har en bakgrunn som f.eks er hvit bakest og har et svart objekt i seg så blir det sånne brune striper rundt det svarte objektet. Også hvis jeg sitter å skriver så blir det brunt bak skrifta hvis skrifta er svart og bakgrunnen er hvit. Har prøvd skjermen på PCn oppe og har samma problemet med den der. Sendte den inn til infocare for litt sia og fikk den igjen, uten at de sa no om hva som var gjort osv og den funka fint i 2-3 dager også vart den like ille igjen. Den er også brun i kantene btw. Er av og til den er normal i kort tid men plutselig blir den rar igjen så lurer egentlig på om infocare i det hele tatt har gjort noe med den eller om de bare har sendt den tilbake igjen. Har sendt de mail om det men ikke fått no svar enda. Er det noen her som har hatt samme problemet. Jeg går nesten å lurer på om det kan være skjermkortet som gjør et eller anna med skjermen, men er jo ikke sikker da. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå