Wooho Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Har en Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 mus som ikke er mere enn 7 måneder gammel. I det sisste har den begynt å henge etter altså venstre musetast reagerer ikke som den gjorde før. Jeg må ofte klikke op til 5-6 ganger før jeg kan åpne en mappe, starte et prgram, starte opp nettleseren osv. Noen som har opplevd lignede med samme mus eller? Vurderer sterkt å gå over til enten denne eller denne Noen synspunkter, skal brukes mest til spilling. Endret 20. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Har testet Razer Diamondback Magma.. og den er UTROLIG bra og deilig.. kan annbefale den på det sterkeste.. men den nye Razer Copperhead er nokk enda bedre Lenke til kommentar
WapoR Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 hei. har oppleved akkuratt det samme med IM 04, skiftet nettopp til Razer copperhead og kan si at forskjellen er stor. var skeptisk til razer musen pga at den e litt lavere. men anbefaler den sterkt. ! håper du får fikset problemer Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Da bestiller jeg en Razer Copperhead i slutten av neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå