invalid_user Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Fikk den sist jul og brukte den ganske lenge, men med flyttinga og alt ble den fort glemt, men nå har jeg endelig funnet den. Det første jeg la merke til var at den skrudde seg ikke på, så jeg skiftet batteriet. Det gikk greit. Så var det på tide å innstallere software. Deg gikk det også. Men når jeg skal koble den til, popper Creative Media Organizer opp og sier at Zen er funnet. Da klikker jeg på vinduet, men så sier den at Zen er ikke connected. Jaja, så går jeg til Micro Zen ikonen på My Computer, men der står det også at Zen ikke er koblet til! Har prøvd å reinstallere software, men eneste endringen var at ikonen på My Computer var borte. En annen ting som plager meg. Den gjør ikke alltid slik jeg vil. Når det står "Docked" på den (når jeg har tatt vekk USB-kabelen), vil den ikke skru seg av, uansett hvor lenge jeg holder inne den forbanna knappen! Det resulterer en veldig pinefull reset av batteriet, noe som jeg gjetter ikke er så veldig sunt. Føler at jeg holder inne "Skru-på" knappen på PCen. Jeg søker erfarne Micro Zen brukere og ikke folk som ikke har peiling på hva de snakker om og skyter ut en "er driveren oppdatert?". Tenkte å bruke den i morgen, men det blir sannsynligvis ikke noe av. Et kyss fra meg til alle som svarer ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå