Gå til innhold

Omtrent hvor lang tid tar rekl. retur fra Komplett


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Sikkert noen her som har erfaring med reklamasjon hos Komplett. Er på ingen måte missfornøyd med noe, og syns service hos Komplett har vært bra på alle måter så lenge jeg har hatt med dem å gjøre.

Men hadde et sett minnebrikker hvorav den ene plutselig sluttet å virke, og sendte derfor en RMA forespørlsen på disse, og det var greit, så brikkene ble sendt tilbake. Pakken ankom dem Torsdag nå før helgen.

 

Lurer bare på hvor lang tid som er normalt før jeg kan belage meg på å motta nye? Regner jo med at de skal testes osv så det kan ta litt tid, men siden jeg aldri har reklamert noe før, aner jeg ikke om det tar 1 dag eller 2 uker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, det var en tålmodig og voksen innstilling. Det er nok betydelig flere som heller vil trekke ut masse ressurser fra butikkene ved å mase på å få komme først i køen, siden de er viktigst av alt, enn å faktisk la butikken behandle saken så fort de får tid.

 

Går det mer enn rimelig tid har man jo 110% rett til å ringe eller sende en mail for å spørre når saken blir ferdigbehandlet, men det er nok mange fler som syns rimelig tid er under 2 dager enn 2 uker.

Lenke til kommentar

Ja så ening så ening Playmofetish, og aller helst skulle jeg jo (som alle andre) helst hatt brikkene IGÅR!! jeg også da. Men jeg tror faktisk det går med ganske mye tid og resurser på å svare på alle mulig (tildels unødvendig) spørsmål i hytt og pine hos feks Komplett. Og mye av det er nok ting man like gjerne kan plage frivillige forumbrukere med, og få vel så gode svar også...

 

Men det er jo klart at det kommer litt an på hva det er snakk om da, hadde vel ikke vært like tolmodig hvis det var ISP som sa; linjen din er nok oppe igjen om en 14 dagers tid! Men lider ingen nød uten de brikkene, bortsett fra at HTPC har 512MB i steden for 1GB minne noen uker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...