Gå til innhold

Hvordan se om det er innebygd skjermkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, forklarte meg dårlig her. :blush: Mente selvfølgelig hvordan det står beskrevet på en nettbutikk! Hvis jeg f.eks er inne på komplett og leter etter hovedkort med integrert skjermkort. Hvordan leser jeg at det er integrert, hva står det på spesifikasjonene. Kom gjerne med socket939 forslag. Bluetooth er også greit å ha med!

Lenke til kommentar
Beklager, forklarte meg dårlig her.  :blush: Mente selvfølgelig hvordan det står beskrevet på en nettbutikk! Hvis jeg f.eks er inne på komplett og leter etter hovedkort med integrert skjermkort. Hvordan leser jeg at det er integrert, hva står det på spesifikasjonene. Kom gjerne med socket939 forslag. Bluetooth er også greit å ha med!

5183434[/snapback]

Står VGA og type i specs.

Lenke til kommentar
Beklager, forklarte meg dårlig her.   :blush: Mente selvfølgelig hvordan det står beskrevet på en nettbutikk! Hvis jeg f.eks er inne på komplett og leter etter hovedkort med integrert skjermkort. Hvordan leser jeg at det er integrert, hva står det på spesifikasjonene. Kom gjerne med socket939 forslag. Bluetooth er også greit å ha med!

5183434[/snapback]

5183462[/snapback]

Ok, så når det står VGA på spesifikkasjonene er det integrert!? Er det stor forskjell i kvalitet på de integrerte skjermkortene? Kjøpte et hovedkort med integrert skjermkort for ca 2-3 år siden og det funker som bare det!

Lenke til kommentar
Beklager, forklarte meg dårlig her.   :blush: Mente selvfølgelig hvordan det står beskrevet på en nettbutikk! Hvis jeg f.eks er inne på komplett og leter etter hovedkort med integrert skjermkort. Hvordan leser jeg at det er integrert, hva står det på spesifikasjonene. Kom gjerne med socket939 forslag. Bluetooth er også greit å ha med!

5183434[/snapback]

5183462[/snapback]

Ok, så når det står VGA på spesifikkasjonene er det integrert!? Er det stor forskjell i kvalitet på de integrerte skjermkortene? Kjøpte et hovedkort med integrert skjermkort for ca 2-3 år siden og det funker som bare det!

5183527[/snapback]

Det integrerte vil ikke kunne konkurrere med et separat kort, den stjeler interminne og yter dårlig. Anbefaler derfor et billig separat kort med TV-out hvis maskinen skal brukes til multimedia.

Dog duger en int. VGA til vanlig surfing, office osv. helt greit men da bør maskinen ha 512MB> minne.

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...