Equerm Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Jeg driver et LAN og vi trenger ny Modulartang. Den vi hadde var av en billigere type (300 kr) og er nå utslitt. Derfor trenger vi en ny tang, jeg har ikke spesielt peiling på dette men vi må ha en ny en. Vi skal da ha en av skikkelig kvalitet. Noen som har noen forslag til dette? Vi hadde denne før Er usikker på om dette er riktig plass å poste dette.. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 en ting som er sikert er at www.gamerz.no folka tar seg godt betalt : http://www.biltema.no/products/product.asp...1&iItemId=86759 <- den der den :=) står til og med biltema på bilde til gamerz Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 en ting som er sikert er at www.gamerz.no folka tar seg godt betalt : http://www.biltema.no/products/product.asp...1&iItemId=86759 <- den der den :=) står til og med biltema på bilde til gamerz 5182744[/snapback] Bra observert men jeg tviler på at vi kjøper den tangen en gang til etter at den viste seg å vere mer som en hobbytang og vi ønsker noe mer profesjonelt Lenke til kommentar
muffe Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Elfa selger en meget god tang som jeg har brukt mye. Lenke til kommentar
perroga Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Clas Ohlson har en meget god modular-tang. Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ville nok gått for elfa saken. Den clas ohlson tangen er bare drit. Blir fort "utslitt". Det kommer ann på hvor mange nye koblinger du skal lage da.... Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 regner med at Elfa sin skal være bra Lenke til kommentar
perroga Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Ville nok gått for elfa saken. Den clas ohlson tangen er bare drit. Blir fort "utslitt". Det kommer ann på hvor mange nye koblinger du skal lage da.... 5238868[/snapback] Har du brukt den selv? På amatørbasis har jeg brukt tangen fra Clas Ohlson lenge, og til "mange" installasjoner, og har ikke hatt noe trøbbel med den. Her er det selvfølgelig et spørsmål om hvor mye penger du vil bruke? Kr. 298,- er mye tang for pengene: Endret 1. desember 2005 av perroga Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Ville nok gått for elfa saken. Den clas ohlson tangen er bare drit. Blir fort "utslitt". Det kommer ann på hvor mange nye koblinger du skal lage da.... 5238868[/snapback] Har du brukt den selv? På amatørbasis har jeg brukt tangen fra Clas Ohlson lenge, og til "mange" installasjoner, og har ikke hatt noe trøbbel med den. Her er det selvfølgelig et spørsmål om hvor mye penger du vil bruke? 5239079[/snapback] jeg har brukt den og den er helt grei. Den er litt jalla i forhold til en proff tang, men du får mange clas Ohlson tenger for prisen av den elfa saken da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå