BWW Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Hei Skal ut å reise og tenkte at det ville vært spennende å ha med en gps f.eks sammen med Google Earth. Har ikke satt meg inn i PDA før så derfor spørr jeg om denne er verdt prisen eller det motsatte - dyr. Hva er pluss og minus med denne? HP iPAQ h6340 Alle tips tas i mot med takk Endret 24. november 2005 av BWW Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Kan ikke se at det er GPS på denne telefonen. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Nei, der kan du se hvor lett jeg roter meg bort i søket etter brukbar PDA med GPS Sorry der. Kjenner du til en brukbar, men ikke for dyr "dings"? Lenke til kommentar
BWW Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Denne her da? Fujitsu Siemens Pocket LOOX N520 Er det like enkelt å få tak i kartdatabase selv om du skal bruke den i Australia? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ja, jeg har vurdert den selv som GPS-PDA. Eneste minuset med den skal visstnok være at skjermen ikke er helt i toppklasse, men til gjengjeld er prisen på den rimelig lav også. Et annet alternativ er selvfølgelig HP hw6515, hvor du får med telefon i samme enhet, men til en langt høyere pris. Hvis jeg hadde trengt en GPS nå hadde nok jeg gått for N520 også. Lenke til kommentar
BWW Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Ja, den har jeg sett litt på- HP'en altså. Et minus er vel størrelsen. Akkurat stor nok til å enten ikke gå ned i lommen eller kommer dne i spenn hvis du er litt uheldig. Dårlig batteri kapasitet ser jeg noen erfaringer sier. Hmm - ikke lette dette her Endret 20. november 2005 av BWW Lenke til kommentar
BWW Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Hva med denne da? Asus MyPal A636 GPS PDA 416 MHz,IR,WLAN, BT,SDIO, 64MB Ser brukbar ut. Trådløs tilkobling osv. Noen kjenskap til Asus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå