Longinus Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Hei. Jeg har et problem med en optisk mus som noen ganger slutter å reagere. Det oppstår når jeg bruker programmer. Jeg har ikke funnet noen felles nevner mellom programmene eller applikasjoner som kjører i bakgrunnen. Hittill er det problemer med musen når jeg bruker mediaplayer, VLC, office, explorer og firefox (samt mange andre programmer). Har scannet pc`en etter virus og har ikke lastet ned noen programfiler eller andre ting før problemet oppstod. Det eneste som hjelper er å restarte pc`en. Kjører XP Pro med SP2. Ikke USB-mus. Noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk for svar. Endret 20. november 2005 av Longinus Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Skjer det ofte? Prøv med en annen mus, og prøv musen din på en annen pc. Så finner du ut om det er musen eller maskinen som er problemet. Lenke til kommentar
Longinus Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Skjer det ofte? Prøv med en annen mus, og prøv musen din på en annen pc. Så finner du ut om det er musen eller maskinen som er problemet. 5187070[/snapback] Hei og takk for svar. Byttet mus, det løste seg. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå