BehersK Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei jeg har akkurat kjøpt meg ny WD 80GB IDE, til brodern. Han hadde en 80GB WD IDE fra før av, men var noe tull med den. Hvertfall, når jeg installerer windows, får jeg en melding som følgende; Filen \i386\ntkrnlmp.exe kan ikke lastes inn. Feilkoden er 4. Installasjonen kunne ikke fullføres. Hva har skjedd? Jeg fikk til å installere windows osv, så kom det en feilmelding da jeg skulle logge på, om noe BIOS dritt, og den har jeg fått før, da var det bare å formatere. Prøvde det nå, men nå fikk jeg meldingen over. Og btw, hva er feilkode 4? PS; Svar fort! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Du må enten oppdatere BIOS'en på PC'en (som er å foretrekke, hvis det da er mulig. Sjekk hovedkort-produsentens hjemmeside). Eller du må tryke F7 når du under installasjonen blir bedt om å trykke F6! Utrolig, men sant Fant ute dette på første forsøk ved å Google etter Ntkrnlmp.exe Virker ikke det, kan det være hardware-relatert. F.eks. minneproblemer. Uansett; lykke til! Endret 21. november 2005 av HappyRay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå