Gå til innhold

sword vs. dagger til rogue


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så er ikke akkurat Dal'Rend mainhand lettest å få tak i heller :p

 

Vet om rogues som har farmet UBRS som en gal. En person gjorde UBRS 40 ganger. Droppet 3 ganger. Ene gangen tapte han mot en rogue, andre mot warrior, 3 mot Hunter

5183240[/snapback]

 

Det er jo en dårlig ML da, disse skal først rogues rolle på.

Så andre som trenger, hunters warriors hvis rogues i party har det. :)

Lenke til kommentar
Så er ikke akkurat Dal'Rend mainhand lettest å få tak i heller :p

 

Vet om rogues som har farmet UBRS som en gal. En person gjorde UBRS 40 ganger. Droppet 3 ganger. Ene gangen tapte han mot en rogue, andre mot warrior, 3 mot Hunter

5183240[/snapback]

 

Det er jo en dårlig ML da, disse skal først rogues rolle på.

Så andre som trenger, hunters warriors hvis rogues i party har det. :)

5194985[/snapback]

 

Bull! Hunter og furywarrs har minst like god bruk for dal'rend mainhand.

Lenke til kommentar
20(assasin)/31(combat)/00 - Du bør klare å finne ut hvilke talents du skal ha selv egentlig. :)

5193482[/snapback]

 

 

Joda, men fikk noen gode tips nå, først tenkte jeg å ha samme build som en kompis av meg, men syntes ikke den virket spesielt bra for en sword rogue, så jeg ville ha noe å sammenligne med, å de tipsene jeg fikk nå er noe i den duren jeg vill ha da:) Takk takk...

Endret av kjexter
Lenke til kommentar
sword rogue=wannabe warrior!

 

Driver du med PvP så er dagger OVERLEGEN!

 

Er det mange sword rogues som tar en mage på et slag?

5196320[/snapback]

Swords funker bra i PvP også. Ja, sword rogues kan også one-shotte mages med low hp. Ikke kom her og påstå at du one-shotter lvl 60 mages daglig, bare pga. du "eier" ( :roll: ) med crit-ambush, og super-über-pwn preparation som gir deg 2 garanterte crits per 10min som kanskje bommer. ÜBER! :roll:

Lenke til kommentar
sword rogue=wannabe warrior!

 

Driver du med PvP så er dagger OVERLEGEN!

 

Er det mange sword rogues som tar en mage på et slag?

5196320[/snapback]

 

Wannabe warrior? Vil heller si at DW Warriors er wannabe rogues.

 

Tror virkelig ikke du skal uttale deg om dette temaet her siden du åpenbart ikke har informasjonen som trengs.

 

Jo, ambush tar mye skade. Noen gang hørt om Sinister Strike som gjør mer damage til seinere våpenet er? En dagger rogue kan bare drømme om å få SS crits på opptil 1000+

 

Cloth er relativt enkle hvis du kan snike deg opp på dem og starte en stunlock, joda, mages har blink, hvordan mestre det? Jo! CS+Sprint+Blind. Restealth og CS igjen, en ekstra SS og -avslutt- med en Eviscerate. Magen er DØD. Med en dagger rogue må du ta BS for å få den ekstra skaden SS gjør for sverd.

 

Anbefaler deg å faktisk høre på dem som har greie og ikke bare påstå at en har konstant rett på alt mulig.

 

Daggers er nesten bare nyttige i PvP eller om du har en veldig god tank i PvE. Uten tank må du konstant være bak en mob.. lykke til. Sverd kan brukes til alt. Det eier i PvE og det er langt over gjennomsnittet i PvP og.

 

Og, mens vi er inne på skade, får du autoattack crits på 5-600 med en dagger? Skulle vært kjekt å se...

Lenke til kommentar
vel nå slår jo et sverd TREIGERE, noe som fører til HØYERE skade med LAVERE fart, og dpsen er lik....

5196610[/snapback]

 

Bare delvis riktig. På auto-attack: ja, men som alle vet så går det å være sword rogue ut på å spamme sinister strike, og da er det om å gjøre å ha et så tregt våpen som mulig, da sinister strike overstyrer weapon speed.

Lenke til kommentar
vel nå slår jo et sverd TREIGERE, noe som fører til HØYERE skade med LAVERE fart, og dpsen er lik....

5196610[/snapback]

 

 

Alle vet at daggers=pvp, swords=pve

 

Høyere maks dmg på sverd ja, men du glemmer at Ambush er 300% ;)

5196757[/snapback]

 

Feil -> http://www.thottbot.com/?sp=11269

 

Og til dere som tror at en kun kan oppnå skade med instant attacks, tro om igjen. Normal attacks står antakeligvis for rundt 20% av total skade i det lange løp.

 

Er DPS lik på de beste 1h sverd og de beste 1h daggers? Chromatically Tempered Blade har 58.5 DPS, Perditions Blade har 58.3. Marginalt, ja, men etter la oss si en time med autoattack (regner ikke med crit) så ligger sverdet 720 damage høyere. Joda, dette er da lite?

 

Skal vi være litt stygge mot daggers tar vi også med de to beste offhand våpnene.

 

CHT har en DPS på 51.2. Brutality Blade har 51.6. Hvis man derimot ikke har noe imot -1% crit, bytter man det ut med Vis'Kag the Bloodletter, 55.2 DPS.

 

Autoattack over 1 time (3600 sekund for dem som ikke visste det):

 

PB + CHT = 349.200 total dmg.

CTB + V'KtB = 409.320 total dmg.

 

Oisann! 50.120 dmg mer med 2 sverd! PLUSS SS speed"boost"! Hvis vi er litt feige slår sword spec ut 432 ganger pr. time (6% proc med rank 5) på mainhand, som plusser på i gjennomsnitt 152 damage (helt uten atk. pwr.) som gir 65.664 ekstra damage.

 

Forstår ikke hvorfor folk mener at rogue = dagger. Jeg har spilt med begge kombinasjoner og mener fast bestemt at jeg får mye mer utbytte av autoattack og instant-attacks med sverd. For de som ikke har fått det helt med seg, så ble ambush og backstab nerfet i patch 1.8.

Lenke til kommentar
vel nå slår jo et sverd TREIGERE, noe som fører til HØYERE skade med LAVERE fart, og dpsen er lik....

5196610[/snapback]

 

 

Alle vet at daggers=pvp, swords=pve

 

Høyere maks dmg på sverd ja, men du glemmer at Ambush er 300% ;)

5196757[/snapback]

 

Feil -> http://www.thottbot.com/?sp=11269

 

Og til dere som tror at en kun kan oppnå skade med instant attacks, tro om igjen. Normal attacks står antakeligvis for rundt 20% av total skade i det lange løp.

 

Er DPS lik på de beste 1h sverd og de beste 1h daggers? Chromatically Tempered Blade har 58.5 DPS, Perditions Blade har 58.3. Marginalt, ja, men etter la oss si en time med autoattack (regner ikke med crit) så ligger sverdet 720 damage høyere. Joda, dette er da lite?

 

Skal vi være litt stygge mot daggers tar vi også med de to beste offhand våpnene.

 

CHT har en DPS på 51.2. Brutality Blade har 51.6. Hvis man derimot ikke har noe imot -1% crit, bytter man det ut med Vis'Kag the Bloodletter, 55.2 DPS.

 

Autoattack over 1 time (3600 sekund for dem som ikke visste det):

 

PB + CHT = 349.200 total dmg.

CTB + V'KtB = 409.320 total dmg.

 

Oisann! 50.120 dmg mer med 2 sverd! PLUSS SS speed"boost"! Hvis vi er litt feige slår sword spec ut 432 ganger pr. time (6% proc med rank 5) på mainhand, som plusser på i gjennomsnitt 152 damage (helt uten atk. pwr.) som gir 65.664 ekstra damage.

 

Forstår ikke hvorfor folk mener at rogue = dagger. Jeg har spilt med begge kombinasjoner og mener fast bestemt at jeg får mye mer utbytte av autoattack og instant-attacks med sverd. For de som ikke har fått det helt med seg, så ble ambush og backstab nerfet i patch 1.8.

5198419[/snapback]

 

Også har du jo i tillegg et talent som heter dual wield spec da, som de fleste sword rogues har :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...