Minigud Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311506&cks=SPK Hvorfor har det seg sånn at gainward har 7800gt kortet så utrolig mye billigere enn de andre produsentene. Er det dårligere på noen måte? \\Sindre Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Noen må jo være billigst Men det er ikke dårligere på noen måter. Databutikken selger 7800GT for 50kr mere så "utrolig mye billigere" syntes jeg det ikke var. Edit: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=POVPCX78GT Endret 20. november 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Det er så forvirrende med alle merkene, føler at de som er billigst har f.eks lavere quality på vifta eller noe:P eventuelt bråker jævlig mye mer. Som sagt jeg vet ikke og skulle gjerne fått noen svar fra noen som har dette gainward kortet. \\Sindre Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Nei... Det er nok bare fordi komplett.no vil selge mer. Er trossalt ikke Gainward som bestemmer utsalgsprisen på kortene sine... Men ja, noen billigere kort KAN være dårlige. Men fra en produsent som Gainward er dette tvilsomt. Lenke til kommentar
allanoiz Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hva med det Point of View-kortet? Skal ikke det være rimelig bra produsent? Lenke til kommentar
AkselJ Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Gainwars 7800GTX XP GSen min bråker veldig lite selv unner load, men den havner jo på 81 grader da:P så litt varme blir det jo, og litt viftesus =) Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Er ikke 81 grader VELDIG mye? \\Sindre Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 For en CPU er 81 grader veldig mye. For GPU er det ikke så ille for viftekjøling under load. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 81 grader er litt mye fra hva andre har..men mulig han har litt dårlig kjølt kabinett men sånn direkte for gru brikken er det ikke mye..de tåler opptil 120 grader...(selv om det ikker er annbefalt) Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 POV 7800GT på tilbud hos Netshop er enda billigere: 2696,- ! http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...4648&plid=14648 Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Hmm bra tilbud hos netshop, men jeg tror jeg faller på XFX sin hos komplett, kommer med COD2 samt er den klokket til 450mhz. Takk for svar Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Nå er det faktisk nVidia som produserer absolutt ALLE 7800GT/GTX kort, de leverer ikkje løse GPUer til kortleverandørene slik de har gjort med tidligere generasjoner. Så alle kort er i utgangspunktet like, eneste forskjell er bios og fargen på papiret som dekker kjøleren, og enkelte kort som har en bedre kjøler, ASUS's TOP kort for eksempel. Så ett hvilket som helst kort er like godt som ett annet, uansett merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå