Gå til innhold

Musa mi kutter ut.

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen.

Jeg har hatt MX510 en stund nå og vært fornøyd med den. Trenger ikke noe bedre og musa er god å holde i :)

Men nå for noen dager siden, så begynte den å kutte ut. Lyset kutter ut og den reagerer ikke lenger. Tar ikke lang tid får den begynner å reagere igjen men det er plagsom.. Så lurte jeg på hva det kan komme av? Er det garantisak? Kjøpte den på datakjeden på stovner for en stund siden, finner ikke kvitering akkurat nå men det er vel sånn ca et år siden.

Opp og ned knappene på den har også kutta ut, men kom tilbake etter en stund de også. :dontgetit:

Kjedelig når sånt skjer.

Vel.. Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et lignende problem med min gamle MS Optical mus, den sluttet å funke, så kom det en sånn "koblet ifra lyd", så funket den igjen etter noen sekunder, etterfulgt av en "koblet til lyd".

Dette kom nok av at musen var en god del år gammel, men siden din ikke er så gammel, så kan du sikker få en ny på garanti.

Jeg kjøpte bare ny Razer mus.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hadde et lignende problem med min gamle MS Optical mus, den sluttet å funke, så kom det en sånn "koblet ifra lyd", så funket den igjen etter noen sekunder, etterfulgt av en "koblet til lyd".

Dette kom nok av at musen var en god del år gammel, men siden din ikke er så gammel, så kan du sikker få en ny på garanti.

Jeg kjøpte bare ny Razer mus.

:thumbup:

5182281[/snapback]

Takker for svar. Har kommet opp engang ''ukjent usb enhet'' eller noe. :dontgetit: Tok den ut og inn så funka den igjen, men merkelig var det.

Skal sende mail til datakjeden nå å høre. ;)

Endret av Christer1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...