notalive Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 PC-en hakker under bruk. Jeg klokket pc-en litt, så etterpå, helt uten videre i morges da jeg startet pc-en hakker alt, i windows, spill, mapper etc. Alt stopper i et tidels sekund pr. sekund. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
NooN Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 har du søkt gjennom etter spyware/adware? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Jeg har ikke gjort det. Tror ikke det er slikt siden jeg ikke bruker pc-en på nettet. Men jeg tror det kan ha litt med klokkingen å gjøre, uten å være sikker. Lenke til kommentar
NooN Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 ja det kan hende... prøv å "load default settings" i biosen da å se.... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Aint working. Har også prøvd å "reset"-e bios-en, fungrer like dårlig. Lenke til kommentar
NooN Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 prøvd å starte i sikkermodus da? kanskje noen programmer har gått vrang etter klokkingen Lenke til kommentar
notalive Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Takk for tipset, sett bort fra at pc-en nå ikke i det hele tatt vil starte blir vel dette et lite problem Hmm, Jeg har nettopp uinstallert mbm5. Snakket med en kompis som sa det kanskje kunne være det som ødela, men nå vil ikke pc-en starte i det hele tatt. Stopper der det er et bilde, det står Platinum omtrent midt i og nede til venstre står det "Press <Tab> to switch to POST or <Del> to run BIOS Setup" Merkelige saker Lenke til kommentar
notalive Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Sånn, løsna på cpu-kjøleren å nå fungerer det ,tror jeg, men har ike strartet helt opp enda. komet opp et bilde som sier Main prosessor amd athlon 64 4000+, memory testing etc. nederst står det "Warning! Now System is in Safe Mode." "Please reset overclocking features in the SETUP MENY" hvordan vet jeg hva som skal tilbakestilles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå