Nervevrak Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Vel ikke hele tiden karnskje, men ivertfall når du tar opp samtaler. Er det mulig å fjærne den pipingen som signaliserer at du tar opp samtalen? Regner med at hvis det går så må du ha en datakabel, og gå inn i setup på tlf. Men går det? Jeg har en 6510. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 OT: Ja, brukernavnet ditt sier vel det meste.. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 21:24, Jimmy Pop skrev:OT: Ja, brukernavnet ditt sier vel det meste.. Lenke til kommentar
Nervevrak Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Hehe, fint dere likte navnet mitt. Men det reflekterer kun hvordan jeg er hver gang jeg slår på den vannavkjølte PC'en min Men nå er spørsmålet irelevant, siden jeg skal prøve å bytte den. For den har tatt fisføyken :sad: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...um=19&replies=4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå