Gå til innhold

Rykte ang. "hero classes"

Anbefalte innlegg

lolol jeg speccer bedre nature spells for healing, men jeg blir kalt shadow hunter :D

5182757[/snapback]

Tja. Nå går jeg egentlig tilbake på meg selv, det blir jo bare teit, MEN;

Shadowhunter har; Heal Wave (chain heal), Hex (molyphorph til diverse dyr som IKKE brytes ved skade), Serpent Ward (skade-totem) og Big Bad Voodoo (immunitet til ALT vennlig rundt den, men ikke på seg selv).

Jeg syns vel ikke det var så alt for fjernt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Please remind me, hvilken klasse i WoW er IKKE en "bringer of pain"?

(Jada, jeg veit at druids ikke har réell skade, og at de dreper ved å kjede mobs/players til døde. De er egentlig blant de største "painbringerene" uansett, kjedsomhet er et tveegga sverd.

Druidman crits you for 1482 Boredom damage.

741 Boredom damage is reflected onto Druidman.)

Lenke til kommentar

(Jada, jeg veit at druids ikke har réell skade, og at de dreper ved å kjede mobs/players til døde. De er egentlig blant de største "painbringerene" uansett, kjedsomhet er et tveegga sverd.

5183900[/snapback]

Ikke for å bumpe en ferdig tråd, men: Curse of Agony, Searing Pain, Lash of Pain? :roll:

Lenke til kommentar

5183900[/snapback]

Ikke for å bumpe en ferdig tråd, men: Curse of Agony, Searing Pain, Lash of Pain? :roll:

5193966[/snapback]

Jeeeeeeeeg ser ikke helt poenget ditt. Sorry. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Han er nok inne på noe der. Mange av hero classene som man finner i den lista kan man finne igjen i blant annet pen&paper rollespill bøkene. Men da igjen er det jo helt klart mange navn om ikke annet som ikke passer inn i det hele tatt.

Det virker også som det blir litt for mange hero classes. Det virker jo logisk at hver grein på talent treet får en egen class på det viset. Men dette ville jo tredobble det anntallet classes de har akkurat nå.

Det vi har her er nok et bilde som ikke trenger å være så langt fra sannheten. Men det er nok også grunnen til at blizzard har trukket seg litt tilbake når det kommer til hero classene, det er bare for mange problemer med et system som kunne vært likt dette.

jeg tror ikke vi får se noe mye til hero classes på en god stund enda, om dette konseptet skulle se dagens lys i det hele tatt. Det er vel godt mulig at blizzard finner en annen måte å gjøre noe lignende på..

Lenke til kommentar
Ikke for å bumpe en ferdig tråd, men: Curse of Agony, Searing Pain, Lash of Pain?  :roll:

Kan jo hende han mente at Bringer of Pain høres ganske mye ut som de navna her, og at mange av de navna som allerede eksisterer i WoW kanskje høres litt "teite" ut hvis man ikke er vant til de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...