Heisenberg88 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei, vi skal da ha engelsk tentamen (9. trinn) og vi har fått utdelt et teksthefte fra 10. klasses Eksamen i 2002. (Handler om dyr) Veit dere hav slags oppgaver jeg kommer til å få? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Sikkert ett eller annet om "Skriv om dine tanker ang. det at vi bruker dyr til klær og mat etc." Jeg pleide aldri å lese disse heftene. Var alltid en fritekstoppgave. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hei, vi skal da ha engelsk tentamen (9. trinn) og vi har fått utdelt et teksthefte fra 10. klasses Eksamen i 2002. (Handler om dyr) Veit dere hav slags oppgaver jeg kommer til å få? 5181992[/snapback] Hehe, husker at vi hadde noe sånt. Mulig det ligger på nettet, sjekk Google. Tror en av oppgavene var å skrive et innlegg angående bruk av dyr til å¨lage pels, eller sånt. Og så var det en oppgave å skrive om at alle dyrene samlet seg for å diskutere et eller annet. Flervalgsoppgave, med andre ord. Skulle gjerne ha gravd den opp, men den ligger langt oppe på loftet i noen kasser;) Altså, dette tror jeg du får hvis du har den jeg hadde: 1) Et eventyrliknende oppgave, som nevnt 2) Innlegg eller artikkel om å lage pels av dyr Kan lønne seg å samle litt informasjon, ihvertfall hvis du velger sistnevnte. Da kan du underbygge med avanserte påstander du har funnet på nettet i forkant:) Håper det hjalp, gi meg en tilbakemelding på om det var samme hefte! Er snart 4 år siden jeg gikk i niende;) Lenke til kommentar
Pearl Jam Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Kan ikke en finne fram oppgavene? Går også i 9. trinn. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Kan ikke en finne fram oppgavene? Går også i 9. trinn. 5186733[/snapback] Når jeg tenker etter, så tviler jeg på at jeg har oppgavesamlingen. Har i beste tilfelle kun oppgaven jeg skrev, og mener den handlet om bruk av dyr til å lage pels:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå