Gå til innhold

Dårlig servide på Elkjøp


Anbefalte innlegg

elkjøp er elendige på service. og på behandling av service. Spesielt service på mobiltelefoner.

Heldigvis på Elkjøp Jessheim er det en egen inngang for levering av service.

 

Jeg har en k750i nå. Den har nå vært på service 3 ganger men får ikke lov til å heve kjøpet.. Hvorfor lurer du? Jo fordi den har vært 1 gang inne hos Mobilfiksern i Oslo og 2 ganger igjennom Elkjøp. Dette godkjenner ikke Elkjøp i forhold til den kjøpsloven som sier bla bla bla.

 

Ikke nok med det. Men ALLE telefonene som sendes inn til service hos Elkjøp ( UANSETT butikk visstnok ) sendes til Delta Service i drammen. Og det med posten. Så at en service hos elkjøp kan ta rundt 3-4 uker stemmer veldig.

5194554[/snapback]

Og så spør jeg deg - hva har dette med elendig service å gjøre? For jeg ser bare normal service. En telefon skal være reparert innen rimelig tid, rimelig tid kan være oppmot 1 måned - ikke lengre.

 

Deltaservice er sony ericssons offisielt godkjente verksted - dette brukes ALLTID fordi de har god kvalitet på det de driver med. At mobilfikseren ikke klarer å fikse en telefon vil ikke regnes som et avhjelpsforsøk da det ikke er tatt gjennom elkjøp - med mindre du har fått beskjed av elkjøp eller Sony Ericsson om å dra dit.

 

Forbrukerkjøpsloven sier 3. gang med samme feil gir heving - dersom SELGER ikke har klart å foreta avhjelp. Om du leverer den inn hos noen som ikke har noe med selger å gjøre, ja så er det jo slik.

 

Så ja, jeg ser ikke ELENDIG service som du kaller det. Jeg ser heller ikke enormt god og rask hjelp, men jeg ser normal service - nøyaktig det du har krav på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...